Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pályakezdő hr adminisztráció állások, munkák
7 db találat
Szűrés
-
Toborzás-kiválasztással kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása fizikai és szellemi állományú munkavállalókra egyaránt Toborzással kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a vezetőkkel, társosztályokkal és külső szolgáltatókkal Globális projektek helyi sz...máj. 23.
-
Hirdetések kezelése A jelöltek telefonos előszűrése Interview, meetingszervezés HR eseményeken való részvétel Kapcsolattartás a jelöltekkel, vezetőkkel, külsős partnerekkel Egyéb adminisztratív feladatok ellátása Munkavégzés helye Budapest, valamint Vecsés Home office munkavégzé...máj. 23.
-
Toborzásban való részvétel Önéletrajzok előszűrése Telefonhívások lebonyolítása Dokumentumok kezelése, adatrögzítés Nyilvántartások vezetése, aktualizálásamáj. 21.
-
Assistance our multinational HR department with administrative support in Staffing Prescreening candidates (in English/Serbian/Hungarian) Organizing interviews and co-facilitate Tracking of selection process Supporting the Onboarding processes Ad-hoc administrative tasks Developi...máj. 20.
-
Munkaerő toborzása megbízó partnereink részére Érdeklődők tájékoztatásaJelöltek előszűrése, tájékoztatása az adott pozíciókról Szerződéskötés a munkavállalókkal Elszámolás elkészítése Kapcsolattartás a munkavállalókkal és a partnerekkel magyar és angol nyelven Adminisztráció...máj. 16.
-
Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...máj. 15.
-
Feladatok: Senior értékesítő kolléga munkájának támogatása Kapcsolattartás - a meglévő cégek kapcsolattartóival (jellemzően HR vezetőkkel) Adategyeztetés- leendő partner cégek felkutatása, kapcsolatfelvétel a HR vezetőkkel, adatok felvitele a saját rendszerünkbe Precíz adminisztr...máj. 13.