Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hajdú-Bihar megyei adminisztrátor, dokumentumkezelő, szakmai asszisztens, banki, biztosítási szakügyintéző állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

22 db találat
Szűrés
  • Csatlakozz mesterekfutára webshophoz! Fiatalos csapatunkba, új munkatársunkat keressük webshop adminisztrátor, ügyfélszolgálat a pozícióba
    tegnap 15:35
  • Logisztikai folyamatok teljes körű ellátása árubeérkezéstől az árukiküldésig Folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Kapcsolattartás és szoros együttműködés a társterületekkel, vevői igények lekezelése Scanneres munkavégzés
    ápr. 27.
  • - Szakértői ágazatvezető támogatása - Engedélyeztetésekben és adatszolgáltatásokban való részvétel - Különböző környezetvédelmi dokumentáció elkészítésében való részvétel - Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
    ápr. 26.
  • Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg) Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző intern...
    ápr. 26.
  • Kereskedelmi asszisztens

    4025 Debrecen, Postakert utca 8.
    Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...
    ápr. 26.
  • - leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás  - kapcsolattartás  a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálása  
    ápr. 26.
  • kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...
    ápr. 25.
  • Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...
    ápr. 25.
  • Területi irodai munkatárs

    2 munkatársat keresünk
    Hajdúszoboszló, Püspökladány
    kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...
    ápr. 25.
  • EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...
    ápr. 24.
  • A jogviszony jellege: a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény szerinti határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony (vezető-hivatalitanácsos). Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő. A kormányzati szolgálati jogviszony létesítésekor a munkáltató 6 hónap...
    ápr. 24.
  • Kapcsolattartás a kivitelezőkkel, számlák szállítók egyeztetése, értékesítendő lakások bemutatása, honlap karbantartása.
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim