Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hajdú-Bihar megyei adminisztrátor, dokumentumkezelő, vevőszolgálat állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

21 db találat
Szűrés
  • Teszt hirdetés + lokáció
    máj. 09.
  • Irodai asszisztens

    4031 Debrecen, Richter Gedeon utca 25.
    A gyártásvezető napi munkájának támogatása Az SAP Business One ügyviteli rendszer kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése az SAP Business One rendszerben Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása – fénymásolás, scannelés Ügyfelekkel történő kommunikáció telefonon é...
    máj. 14.
  • Részvétel a garanciális / méltányossági folyamatokban A garanciális esetek teljes körű adminisztrálása, elszámolások kezelése és követése Kapcsolattartás az importőrökkel, illetve a garanciális szolgáltatókkal Számlák elkészítése Kapcsolattartás a szervezet más egységeivel...
    tegnap 15:29
  • Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...
    tegnap 10:20
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül!   Akkor fogod j...
    máj. 14.
  • Customer service representantive

    4031 Debrecen, Richter Gedeon utca 7.
    Handle customer inquiries and provide timely and accurate responses via phone, email. Assist customers with order processing, product inquiries, and issue resolution. Collaborate with internal teams to ensure prompt resolution of customer concerns. Maintain records from customer...
    máj. 14.
  • Vevőszolgálati koordinátor

    4002 Debrecen, Kígyóhagyma utca 3.
    beérkező rendelések kezelése rendelések visszaigazolása napi kapcsolattartás a vevőkkel szóban és írásban vevői igények nyomon követése, egyeztetése szoros együttműködés a logisztikai, beszerzési és gyártástervezési osztállyal vevői reklamációk kezelése export ügyintézésben való...
    máj. 14.
  • kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...
    máj. 13.
  • kvalifikálási dokumentációk szkennelése fájlok előírás szerinti rendszerezése, mentése adatrögzítés egyéb adminisztratív feladatok
    máj. 13.
  • Pénzügyi asszisztens

    4251 Hajdúsámson, Petőfi út 57.
    Bejövő számlák kezelése, Kimenő számlák kezelése, Bank feldolgozása, Mailek kezelése, Kártyanyomtatás, Egyéb irodai előkészületi munkák, Postázás, NAV, ANYK, Ügyfélkapcsolat tartás
    máj. 13.
  • Napi áruforgalmi ügyintézés készletgazdálkodás függvényében Beszerzési igények egyeztetése Tárgyalások lebonyolítása, ajánlatok bekérése, kiértékelése Partnerekkel, beszállítókkal történő aktív kapcsolattartás Promóciók, aktivitások szervezése, marketing osztállyal való együttműk...
    máj. 13.
  • kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...
    máj. 13.
  • - Szakértői ágazatvezető támogatása - Engedélyeztetésekben és adatszolgáltatásokban való részvétel - Különböző környezetvédelmi dokumentáció elkészítésében való részvétel - Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
    máj. 11.
  • Kereskedelmi asszisztens

    4025 Debrecen, Postakert utca 8.
    Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...
    máj. 11.
  • Csatlakozz mesterekfutára webshophoz! Fiatalos csapatunkba, új munkatársunkat keressük webshop adminisztrátor, ügyfélszolgálat a pozícióba
    máj. 10.
  • - Alapanyagok, késztermékek be/ki szállítások mérlegelése és az ezekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok SAP-ban történő rögzítése - EKÁR, CMR készítése - Bevételezési és áruátvételi feladatok. Bejövő tételek ellenőrzése és rögzítése SAP-ban  (szükség esetén targoncás kollég...
    máj. 10.
  • EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim