Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások Hajdú-Bihar megyében angol nyelvtudással
26 db találat
Szűrés
-
4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...máj. 10.
-
Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...tegnap 13:50
-
Jövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünkhöz keresünk Projekt asszisztens pozícióra részben Home Office lehetőséggel! Feladatok Együttműködés az EHU társszervezetekkel, a csoport szintű projektek rugalmassági platform vonatkozású támogatása Támogatás nyújtása a társaság...máj. 10.
-
Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Anyaggazdálkodás, Beszerzés... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Professional Assistant; Economization, Procurement; Logistics administrator; Transportation, Procurement...máj. 10.
-
A kijelölt első vezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Kisebb projektek adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső és külső ügyfelek fogadása Értekezle...máj. 07.
-
Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...máj. 07.
-
; Középiskola; Recepciós; Vendéglátás, Idegenforgalom vezető; Szállodai recepciós; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom; Angol; Beosztás szerinti munkarend; Employee...máj. 07.
-
ügyintézése Új termékek belistázásával kapcsolatos adminisztráció Vezető munkájának támogatása. Új partneri... jogviszony; Főiskola; Szakmai asszisztens; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítési munkatárs; Értékesítés... , Kereskedelem; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time...máj. 07.
-
; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Szakmai asszisztens; Online értékesítés... ; Online marketing; Értékesítés, Kereskedelem; Marketing, Média, PR; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Angol; Rugalmas munkaidő; Full time work; Home office; Employee status; For parents with...máj. 06.
-
; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Személyi asszisztens; Pénzügyi asszisztens... , Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend...máj. 05.
-
Szállítási megbízások precíz kivitelezése, nyomon követése és teljeskörű adminisztrációja...máj. 10.
-
Key Account Manager
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megyeEgyéb adminisztráció, riport Értékesítési területen eltöltött minimum 2-3 éves tapasztalat Kommunikációs...máj. 09. -
- Ügyfelekkel és partnerekkel aktív kommunikáció- Adminisztráció- Új partnerek megszerzése, ügyfélkör bővítése...máj. 07.
-
; Raktározás, Készletezés; Szállítmányozó; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés... ; Logistics Coordinator; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics; English; junior; General work schedule ...máj. 07.
-
oktatások lebonyolítása Kimutatások, heti jelentések készítése Kapcsolódó adminisztrációs...máj. 09.
-
ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat; Angol... ; Customer Services; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics; Client Services...máj. 07.
-
és adminisztráció elkészítéséről, követéséről és karbantartásáról az ECN folyamat során Változás...máj. 07.
-
Move kártya, gyümölcsnapok stb. Teljes munkaidő; Home office; Főiskola; HR adminisztráció; HR...máj. 06.
-
kapcsolódó adminisztrációs tevékenységeket Szervezi a külső és belső auditokat az ISO 14001 és ISO 45001...máj. 10.
-
Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...ápr. 26.