Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens munkatárs állások Hajdú-Bihar megyében főiskolai végzettséggel
20 db találat
Szűrés
-
Bejövő számlák kezelése, Kimenő számlák kezelése, Bank feldolgozása, Mailek kezelése, Kártyanyomtatás, Egyéb irodai előkészületi munkák, Postázás, NAV, ANYK, Ügyfélkapcsolat tartásmáj. 13.
-
Kontroller kollégánk felelős a pénzügyi és sales kontrolling folyamatokért, jelentős szerepet vállal a reporting kialakításában és működtetésében, valamint az egyes részterületek pénzüggyel kapcsolatos problémáinak megoldásában. Aváltozatos feladatokat mellé egyéb irodai adminisz...máj. 14.
-
Bejövő számlák érkeztetése; A beérkező szállítói számlák ellenőrzése, könyvelésre történő előkészítése, rögzítése; A pénzügyi, könyvelési adminisztrációhoz kapcsolódó feladatok ellátása; A Gazdasági vezető munkájának adminisztratív támogatása önálló munkavégzéssel; Értékesítők mu...máj. 07.
-
/felettes által beosztott munkaütemezés szerint teljes körű könyvelés A könyvelő asszisztensed...tegnap 15:10
-
kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...máj. 13.
-
el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work...máj. 14.
-
- kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése- eladótér rendben tartása- értékesítő munkatársunk... ; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Shop Assistant, Cashier; Skilled Labour...máj. 12.
-
; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Könyvelés; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...máj. 12.
-
menedzselése A fentiekhez kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek ellátása Az OTP csoport kedvezményes...tegnap 15:03
-
és adminisztrációs teendők teljes körű kezelése teszi ki. Jelenti ez az áruk előkészítését, vállfázását... és a napi adminisztrációs feladatok ellátása. Kommunikációddal segíted a vásárlókat és pontos... Assistant, Cashier; Skilled Labour; Language skills are not required; junior; Work schedule by shift ...máj. 08.
-
irányítása hívások adminisztrációja Biztosítás közvetítői hatósági vizsga vagy felsőfokú végzettség...máj. 12.
-
; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítési munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem; Észt; junior; Általános... ; Commercial Assistant; Sales Representative; Sales, Trade; Estonian; junior; General work schedule ...máj. 10.
-
, megkötése Piacfigyelés, tárgyalásokon való részvétel, CRM adminisztráció Ami sikeressé tesz nálunk...máj. 13.
-
, kiküldése, adminisztrációja és nyomon követése Angol nyelv minimum középszintű tárgyalóképes használata...máj. 12.
-
- Ügyfelekkel és partnerekkel aktív kommunikáció- Adminisztráció- Új partnerek megszerzése, ügyfélkör bővítése...máj. 12.
-
Szállítási megbízások precíz kivitelezése, nyomon követése és teljeskörű adminisztrációja...máj. 10.
-
Key Account Manager
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megyeEgyéb adminisztráció, riport Értékesítési területen eltöltött minimum 2-3 éves tapasztalat Kommunikációs... értékesítő; Értékesítési munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; senior; Rugalmas munkaidő; Full...máj. 09. -
Adminisztráció pontos elvégzése CRM rendszerben Legalább egy év tapasztalat Telesales munkakörben...máj. 06.
-
; Üzletfejlesztő; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem; Magyar; junior; Általános munkarend... ; Full time work; High school; Regional Sales Representative; Business (Intelligence) Developer... ; Commercial Assistant; Sales, Trade; Hungarian; junior; General work schedule ...ápr. 25.
-
és a beszállítókkal- Árajánlatok kérése és adása- Megrendelések előkészítése- A telephely irodai, adminisztrációs...máj. 02.