Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyvezetői asszisztens állások Hajdú-Bihar megyében 5-10 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
-irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkelmáj. 20.
-
Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztratív ügyintézés (beléptetés, kiléptetés, nyomtatványok/tájékoztatók kezelése, munkaruha, belépőkártya, munkaeszközök kiadása, kezelése, bérreklamációk ügyintézése, jelenléti ívek, táppénzes papírok kezelése, oktatások, orvosi alkalmassági vi...Friss
-
termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálásama 16:35
-
Közreműködik az élelmiszerbiztonsági rendszer működtetésében Bizonylatokat, dokumentációkat, adminisztrációs feladatokat naprakészen vezet Gondoskodik az üzem megfelelő higiéniájáról Napi szinten felügyeli, illetve irányítja az üzem takarítóit Üzemi ellenőrzéseket, méréseket vége...ma 08:10
-
Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosításamáj. 20.
-
Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Anyaggazdálkodás... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office... ; Employee status; High school; Professional Assistant; Economization, Procurement; Sales...ma 14:10
-
Építésmenedzsment ellátása Projekt és építésmenedzsment támogatása Kommunikáció a külső beszállítókkal, partnerekkel, munkavállalókkal Bejövő áruk érkeztetése, dokumentálása Munkaügyi dokumentumok bekérése, ellenőrzésemáj. 21.
-
jogviszony; Főiskola; Szakmai asszisztens; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítési munkatárs; Értékesítés... , Kereskedelem; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; Employee status; College; Professional Assistant; Commercial Assistant; Sales Representative...tegnap 00:30
-
; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Szakmai asszisztens; Online értékesítés... ; Online marketing; Értékesítés, Kereskedelem; Marketing, Média, PR; Adminisztráció, Asszisztens... small children; High school; Professional Assistant; Online Sales; Online Marketing; Sales, Trade...máj. 21.
-
Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...máj. 19.
-
A gyártásvezető napi munkájának támogatása Az SAP Business One ügyviteli rendszer kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése az SAP Business One rendszerben Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása – fénymásolás, scannelés Ügyfelekkel történő kommunikáció telefonon é...máj. 19.
-
Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Anyaggazdálkodás, Beszerzés... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Professional Assistant; Economization, Procurement; Logistics administrator; Transportation, Procurement...máj. 16.
-
Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...máj. 11.
-
Projekt asszisztens
Rugalmas - Budapest, Baranya megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Pest megyeJövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünkhöz keresünk Projekt asszisztens pozícióra részben Home Office lehetőséggel! Feladatok Együttműködés az EHU társszervezetekkel, a csoport szintű projektek rugalmassági platform vonatkozású támogatása Támogatás nyújtása a társaság...máj. 10. -
Bejövő számlák kezelése, Kimenő számlák kezelése, Bank feldolgozása, Mailek kezelése, Kártyanyomtatás, Egyéb irodai előkészületi munkák, Postázás, NAV, ANYK, Ügyfélkapcsolat tartástegnap 14:30
-
! Várjuk jelentkezésedet! Teljes munkaidő; Középiskola; Személyi asszisztens; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work; High school... ; Personal Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; General work schedule ...máj. 08.
-
; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Szállítás, Beszerzés... ; Administrator, Document Manager; Commercial Assistant; Logistics administrator; Administration, Assistance...máj. 16.
-
; Employee status; College; IT Sales Representative; Merchant, Shop Assistant; Key Account Manager; Sales, Trade; English; senior; General work schedule ...máj. 19.