Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service desk agent állás, munka
9 db találat
Szűrés
-
Az Üzemek betervezett, és rendkívüli gépészeti karbantartási tevékenységének, irányítása, a munkafolyamatok szervezése és a végrehajtás ellenőrzése. Karbantartási munkák előkészítése, dokumentálása és visszakövetése, illetve visszajelzés biztosítása a megbízhatósági csapat részér...máj. 10.
-
Projektek aktív vezetése Helyszíni munka felmérése, előkészítése, irányítása Szervezési feladatok ellátása Víztisztító gépek karbantartása.tegnap 00:50
-
Munkaállomások, szerverek, nyomtatók hardver és szoftverkörnyezetének karbantartása, javítása, az eszközök mozgatása Felhasználók, munkaállomások, nyomtatók, és egyéb számítástechnikai eszközök folyamatos adminisztrációja DNS és DHCP rendszer felügyelete, ezzel kapcsolatos üzemel...tegnap 10:05
-
Tasks: -Help end-users by resolving their IT issues and queries -Provide support through email, chat, or phone -Support our customers in Englishmáj. 13.
-
Diákmunka - GERMAN AND ENGLISH SPEAKING SERVICE DESK (INTERN)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest 2. ker.Tasks: -Help end-users by resolving their IT issues and queries -Provide support through email, chat, or phone -Support our customers in Englishmáj. 11. -
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...máj. 10.
-
Diákmunka - French speaking Customer Service Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!DebrecenResponsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...máj. 03. -
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...máj. 01.
-
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...máj. 01.