-
Adminisztrátor-ügyintéző
GödNettó 300e - 750e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás az ingatlant kereső, és eladó ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítás Email-ek kezelése Belső irodai hálózat kezelése Hirdetések kezelése Kirakat karbantartása, cserélése...
November 07.• Előre sorolva 6 órája -
-
Pénzügyi ügyintéző - adminisztrátor
1151 Budapest, Székely Elek út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Számlázás - Riportok készítése, kezelése - Házi pénztár kezelése - Banki utalások lebonyolítása - Ügyfelekkel való kapcsolattatás ...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
1152 Budapest, Városkapu utca 15.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
- Belső megkeresések, információ- és dokumentumkérések kezelése, megválaszolása
- A vállalati folyamatok és munkafolyamatok adminisztratív támogatása
- Számítógépes adatbevitel, adatfrissítés vállalati rendszerekben
Tegnap 18:25 -
-
Office Administrator
1151 Budapest, Ajándék utca 2.Br. 540e - 620e Ft havi bér
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Collect, organize, and track financial documents for monthly submission to the accounting firm.
- Collect and review wage-related documents from employees, ensuring accuracy before submitting them to accounting.
November 04.• Előre sorolva november 20. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Adminisztrátori munkatárs
2120 Dunakeszi, Tőzegtavi útNettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Összetett adminisztratív feladatok ellátására Dunakeszi telephelyű logisztikai céghez keresünk munkatársakat.
- Nem Home Office
- Vezetői és csapat támogatása napi szintű adminisztratív ügyekben
November 10. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva november 17. -
-
Ügyfélszolgálati back office munkatárs
East Gate Pro Business Park - Kopp, Fót, Ferenc u. 4, 2151Br. 420e - 440e Ft havi bér
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- E-mail-ek és SMS-ek megválaszolása
- Napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mail-ben és telefonon.
- Ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtás.
November 14.• Előre sorolva november 19. -
-
Back office munkatárs
Hibrid • 1158 Budapest, Késmárk utca 9.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rendszeres és ad-hoc kimutatások, riportok készítése és megküldése határidőre
- A kereskedelmi osztály ügyviteli támogatása
- Belső folyamatok támogatása: segítesz, hogy minden flottul menjen a napi működésben
- A csapat többi tagjának támogatása, ha épp valami extra akad
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
-
Webshop adminisztrátor/Junior marketing asszisztens
1151 Budapest, Visonta utca 1.Br. 550e - 850e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Webáruházak napi működésének biztosítása, kezelése, frissítése és karbantartása
- Aktuális árak, képek, feedek leírások ellenőrzése
- Meglévő online bekötött piacterek kezelése
- Különböző adatbázisokból táblázatos riportok készítése
- Konkurencia elemzés, kiegészítő marketing programok segítségével
November 09. -
Értékesítés, adminisztráció
2120, Dunakeszi, Fóti út 120
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Műszaki adminisztrátor
Budapest, XV. kerületBr. 500e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztráció naprakész vezetése
- Műszaki és adminisztratív dokumentumok rendszerezése, lefűzése
- Adatok rögzítése, válogatása, nyilvántartása
- Kapcsolattartás partnerekkel, alvállalkozókkal és beszállítókkal
- Papír alapú adatok rögzítése webes adatbázisba
Október 28. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!