-
Pénzügyi értékesítő
8130 Enying, Szabadság tér 3.
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Valamennyi a Magyar Posta hálózatában értékesített termék vonatkozásában végezz: értéknövelést, átirányítást és/vagy ügyféligény felmérést
- A megfelelő jogosultság birtokában az ügyféligényeket kielégítő termékértékesítést.
- A kiosztott személyes tervelvárások teljesítése
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
-
Pénzügyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződések, nyilvántartások, dokumentumok kezelése
- A könyvelő munkájának támogatása
- Házipénztár kezelése
- Havi és éves zárásokban való aktív részvétel
- Projektadminisztrációban részvétel
- Általános, irodai adminisztrációs, ügyintézési és iktatási feladatok ellátása.
November 12.• Előre sorolva 11 órája -
-
Pénzügyi munkatárs
8000 Székesfehérvár, Kukorica utca 4.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Partnercégek felé történő számlázás
- Kapcsolattartás és kommunikáció az ügyfelekkel és az illetékes hatóságokkal szóban és írásban
- Szállítói számlák könyvelése
- Főkönyvi könyvelések, utalások kezelése
- Pénzügy-számviteli adminisztrációs feladatok ellátása
- Közreműködés az éves zárás feladataiban
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Pénzügyi értékesítő
2060 Bicske, Kossuth tér 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Valamennyi a Magyar Posta hálózatában értékesített termék vonatkozásában végezz: értéknövelést, átirányítást és/vagy ügyféligény felmérést
- A megfelelő jogosultság birtokában az ügyféligényeket kielégítő termékértékesítést.
- A kiosztott személyes tervelvárások teljesítése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Pénzügyi / Számviteli vezető
Székesfehérvár
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cégcsoport számviteli és pénzügyi csoportjának irányítása, támogatása, illetve ellenőrzése
- Teljes körű számviteli és pénzügyi feladatok ellátása és a könyvelési rendszer jogszabályi megfelelőségének felügyelete
- A cégcsoport cégeinek éves beszámolójának elkészítése
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Pénzügyi munkatárs (pályakezdő munkakör)
8060 Mór, Gyár utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bejövő számlák előzetes rögzítése (validálása), pl. számla hozzárendelése az áruátvételhez, számla belső továbbítása a jóváhagyónak
- Szállítói számlák automatizált szövegfelismerésének manuális ellenőrzése és utófeldolgozása, például a számla adatok utólagos rögzítése, helytelen bejegyzések javítása
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!