Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Értékesítés, kereskedelem állások Zala megyében főiskolai végzettséggel
28 db találat
Szűrés
-
Kapcsolatok építése önkormányzatok és vállalkozások vezető beosztású munkatársaival Meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása telefonon és személyesen, kapcsolatrendszer továbbépítése, CRM-rendszer vezetése Termékek és szolgáltatások (például AR – kiterjesztett valóság kezelő alkalmazás)...máj. 27.
-
Új üzleti partnerek megkeresése Meglévő ügyfelek látogatása, oktatása, szakmai tanácsadása Szerelői és kivitelezői oktatások lebonyolítása Kimutatások, heti jelentések készítése Kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásamáj. 27.
-
Baumit termékek értékesítése kapcsolattartás a kereskedelmi és a kivitelezői vevőkörrelmáj. 25.
-
Legfőbb feladata a cég ismertségének növelése, új ügyfelekkel kapcsolatfelvétel, árukiszállítás, tanácsadás és meglévő partnereinkkel való kapcsolattartás. Egyes napokon a boltban történő vevő kiszolgálás (helyettesítés esetén).máj. 25.
-
Key Account Sales Expert (Hunter Sales) – Értékesítési szakértő
Rugalmas - Baranya megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Somogy megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megyeA vállalat értékesítési stratégiájával összhangban meghatározott értékesítési terv megvalósítása a nyugat-magyarországi régióban; Kapcsolatfelvétel (személyesen, telefonon, online) a lehetséges partnerekkel, majd az ügyfelek igényeinek feltérképezése és megértése a személyre szab...máj. 22. -
70% will involve actively searching for and approaching potential B2B clients. 30% will include meetings and administrative tasks. Preparing presentations and presenting them to clients. Preparing offers, contracts, and documentation for invoicing. Working with data and reporting...máj. 22.
-
Vásárlók magas szintű kiszolgálása. Nyitottság új ismeretek megszerzésére. A termékek vonzó kihelyezése, rendezett polckép biztosítása. Árukészlet biztosítása, leltározás. Eladói, pénztárosi feladatok ellátása.máj. 22.
-
Kiváló ügyfélélmény Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Értékesítés, ügyf...máj. 22.