Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások Csongrád-Csanád megyében angol nyelvtudással
27 db találat
Szűrés
-
telefonközpont kezelése látogatók fogadása, eligazítása tárgyaló előkészítése, rendben tartása postai ügyintézés (be és kimenő levelek és csomagok iktatása) termékmintákkal kapcsolatos feladatok (csomagok összekészítése, feladása) irodaszer, munkaruha és védőeszköz beszerzés egyé...máj. 08.
-
Részvétel az igényfelmérésben Linux alapú szerverek telepítése, üzemeltetése, karbantartása Kubernetes alapú magán felhő rendszerek karbantartása Információs rendszerek működőképességének és védelmének biztosítása Skálázható, biztonságos és hibatűrő rendszerek fejlesztése és üzem...tegnap 02:10
-
részese azok megvalósításának Elvégzi a beszerzési feladataihoz kapcsolódó adminisztrációs... éves tapasztalat beszerzési/logisztikai/egyéb területen MS Office irodai alkalmazások felhasználói... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Anyaggazdálkodás, Beszerzés; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; junior; Általános munkarend; Full... time work; College; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Economization...ma 14:05
-
, az ehhez kapcsolódó adminisztrációs, logisztikai, raktározási és áru beszerzési feladatok ellátása. Főbb feladatok... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Személyi asszisztens... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Angol; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Professional... Assistant; Personal Assistant; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics...máj. 09.
-
Irodavezető Általános irodai adminisztrációs feladatok önálló ellátása, beleértve a számlázást... jogviszony; Főiskola; Adminisztráció vezető; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...máj. 10.
-
Vezető munkájához teljes körű asszisztencia biztosítása, nyilvántartások és kimutatások vezetése, elkészítése, időpont egyeztetések, határidők pontos követése, napi szintű levelezés, telefonkezelés, szerződések előkészítése, iktatása, rendszerezése, kapcsolattartás a partnerek...máj. 10.
-
; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Pályázatírás; Projektmenedzsment; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Administrator, Document Manager; Tender Writing; Project Management; Administration, Assistance, Office Work...máj. 09.
-
közösségnek. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Kontrolling; Közgazdász; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Angol; junior... ; Kötetlen munkaidő; Full time work; Employee status; College; Administrator, Document Manager...máj. 09.
-
- szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása - kimenő és bejövő iratok rendszerezése, kezelése - beérkező iratok osztályokra szignálása - saját osztályra érkező iratok iktatása - elektronikus kapcsolattartás hatóságokkal (cégkapu, hivatali kapu használata) -...máj. 07.
-
; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Szállítás, Beszerzés, Logisztika... , Stockpiling; Commercial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; Transportation, Procurement, Logistics; English; General work schedule ...máj. 07.
-
; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Szakmai asszisztens; Online értékesítés... ; Online marketing; Értékesítés, Kereskedelem; Marketing, Média, PR; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Angol; Rugalmas munkaidő; Full time work; Home office; Employee status; For parents with...máj. 06.
-
, raktár, szállítás, pénzügy). Beszerzési marketing, webshop támogatás, kapcsolódó adminisztráció... legalább 3 éves tapasztalat. IT elvárás: MS Office irodai alkalmazások, kiemelten excel ismerete...máj. 10.
-
teljes körű irányítása – adminisztráció, KPI mutatók elemezése, leltár, áruátvétel csapat...máj. 08.
-
Key Account Manager
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megyeEgyéb adminisztráció, riport Értékesítési területen eltöltött minimum 2-3 éves tapasztalat Kommunikációs...máj. 09. -
Fuvarszervezői feladatok ellátása, fuvarok szervezése, napi kapcsolattartás a hazai és külföldi partnerekkel, fuvarfeladatok koordinálása, nyomon követése, gépkocsivezetők munkájának segítése, koordinálása, kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.máj. 09.
-
ártárgyalások lefolytatása, valamint a kapcsolódó ellenőrzési és adminisztrációs feladatok elvégzése...ma 15:45
-
tájékoztatása, informálása, a felmerülő kérdéseik megválaszolása. Időpontfoglalás és adminisztrációs... . Belvárosi, kellemes irodai környezetet. Fiatalos csapat. Munkaidő: heti 40 óra változó beosztással...tegnap 15:00
-
felvitele, visszaigazolások, ajánlatok küldése- egyéb adminisztrációs feladatok- szállodai portálok... Állás, munka területe(i): Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka Recepciós Vendéglátás, Hotel... ; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...ápr. 28.
-
oktatások lebonyolítása Kimutatások, heti jelentések készítése Kapcsolódó adminisztrációs...máj. 09.
-
adminisztráció ellátása, Dokumentumok archiválása, Vámdokumentáció ellenőrzése, vámokmányok kezelése...máj. 05.