-
HR munkatárs
Budapest, XV. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtés előkészítéséhez szükséges anyagok összeállítása, nyilvántartások, táblázatok vezetése és naprakészen tartása
- Online jelenléti rendszer kezelése
- Betegszabadságok és betegpapírok ellenőrzése
- Szabadságnyilvántartás ellenőrzése, listák készítése
November 14. -
-
Marketing gyakornok - XIII. kerület
1138 Budapest, Úszódaru utcaBr. 2 000 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Tartalomgyártás különböző online felületekre
- Social media kreatívok készítése (Canva)
- Videó forgatás, vágás, feliratozás social media felületekre (CapCut)
- Kreatív szövegírás posztokhoz és kampányokhoz
- Blogcikkek írása, trendek követése
- Hétköznap: 8:30 - 16:30
- 6/8 órás munkavégzés
- Heti 30 óra
Október 30. -
Személyügyi ügyintéző
1149 Budapest, Mogyoródi út
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokHumánpolitikai feladatok ellátása, ezen belül köznevelési jogviszonnyal és munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátása napi szinten az SAP/KIRA programban (kinevezés, módosítás, jogviszony megszüntetés, hiányzás jelentések rögzítése, változó bér, köznevelési foglalkoztatotti jutalom, egyéb...
Október 29. -
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFeladat: munkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztráció ellátása. Számítógép ismerete feltétlenül szükséges....
November 18. -
Irodavezető
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda mindennapi működésének gördülékeny biztosítása, az adminisztratív folyamatok zökkenőmentes működtetése
- Irodai eszközök, készletek, szerződések és szolgáltatók kezelése (pl. takarítás, karbantartás, irodaszerek, IT eszközök)
November 04. -
HR adminisztrátor
1133 Budapest, Kárpát utca 1b.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Új munkatársak toborzása, interjúztatása és felvétele
- Kapcsolattartás a partnerekkel, szállodákkal és közvetítő cégekkel
- Munkaszerződések, beléptetések, kiléptetések adminisztrálása
- Dolgozói iratok (tartózkodási engedélyek, adószámok, TAJ, lakcímek) rendszerezése és naprakészen tartása
Október 28.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!