Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztratív munkatárs állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
1250 db találat
Szűrés
-
Ügyféligények, kérések folyamatának koordinálása, intézése Dokumentumok, szerződések kezelése Telefonos kapcsolattartás az ügyféllel Információ-átadás az ügyfeleknek a biztosítási szolgáltatásokról A biztosítók közötti különbségek bemutatása, a biztosítási szolgáltatások értelmez...máj. 28.
-
megrendelésekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása készletigények határidőre történő biztosítása megrendelések folyamatos nyomon követése, menedzselése, reklamációk kezelése megrendelésekhez, beszállításokhoz kapcsolódó számlák, bizonylatok kezelése (ellenőrzése, rögz...máj. 29.
-
Vendégek fogadása Céges telefon, és központi e-mail cím kezelése Postai küldemények kezelése/iktatása Adminisztrációs feladatok Számlák regisztrálásategnap 16:45
-
hitelszerződések elkészítése, hitelszámlákhoz kapcsolódó kifizetési feltételek ellenőrzése, kifizetések felrögzítése, engedélyezése, földhivatali ügyintézés, teljes körű ügyfél-tájékoztatás, egyeztetés más szakterületekkel. Amiben még új kollégánk kiteljesedhet: folyamatok, felad...máj. 29.
-
Process and register merchant applications and support documents in the Euronet systems Check all inputs for correctness and completeness (including documentation) Collect missing details from counterparts Check quality of data in the onboarding systems Verify of AML/KYC details...máj. 28.
-
a teljes értékesítési folyamatban Meglévő portfólió kezelése, bővítése Kapcsolódó adminisztratív... Eredmény- és sikerorientált Pontos, önálló munkavégzés és tanulékonyság Adminisztratív... munkatársak nagy többsége az első hónapban szembesül a konstrukció hátrányaival, de irodát váltani... ; Ingatlanértékesítő; Értékesítési munkatárs; Ingatlan-, építőipari értékesítés; Értékesítés, Kereskedelem...máj. 28.
-
Bővülő csapatunkba keresünk munkatársat "irodai/pénzügyi asszisztens" pozícióba. Jelenleg 50 fős, de folyamatosan bővülő fiatalos, lelkes csapatunkba irodai munkatársat keresünk főállásban, a cég napi szintű feladatainak segítésére és ellátására. Cégünk fő ágazatai a felső kategó...máj. 27.
-
. Egyszerűsített foglalkoztatáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása. Személyügyi anyagok... . Kézzel fogható excel tudás, ami nagy segítségedre van a sok adminisztrációban. A HR támogatását... . Az oktatóid magas szakmai tudással rendelkező munkatársaink lesznek, akik készségesen állnak...máj. 28.
-
- Az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok ellátása (irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok) - Postai, futárszolgálati ügyintézés - Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirán...ma 00:30
-
az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban prezentációk készítése emlékeztetők készítése angol nyelvű fordítások elkészítése...máj. 26.
-
Számítunk Rád az adószakértő tevékenységének adminisztratív támogatásában, a pénzügyi-számviteli feladatok asszisztenciájának ellátásában. Feladatod továbbá az adózással kapcsolatos feladatok ellátása, az esedékes adóbevallások elkészítésében való közreműködés, valamint havi és é...máj. 29.
-
Önéletrajzok szűrése, jelöltek felkutatása adatbázisból, telefonos előszűrés Interjúk szervezése és megtartása Kapcsolattartás a jelöltekkel Szakmai, nyelvi és képesség tesztek lebonyolítása Beléptetések koordinálása és kapcsolattartás a munkaügyi területtel HR projektek támogatá...máj. 29.
-
Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...máj. 24.
-
központi emailfiókra és telefonvonalra érkező megkeresések megválaszolása, ügyintézése, tanügyi dokumentumok elkészítése, feldolgozása, irattározás, elektronikus nyilvántartási rendszerek vezetése, hozzájuk kapcsolódó ügyintézés.máj. 27.
-
- az Optimum Szemészetre érkező vendégek, páciensek fogadása, koordinálása és informálása - kimenő és beérkező hívások, valamint reklamációk kezelése - szolgáltatásainkkal és termékeinkkel kapcsolatos telefonos segítség és információnyújtás ügyfeleink számára - a munkakörhöz kapc...máj. 28.
-
-telefonos időpontegyeztetés összeállított lista alapján; -adminisztratív feladatok elvégzése; -táblázatok készítése; -előkészítés és utógondozás.máj. 28.
-
Rád a Recruitment csapat dokumentációs teendőinek ellátásában, adminisztratív támogatásában... hallgatói jogviszony, hiszen saját állományú munkatársként dolgozhatsz nálunk). Biztonság és fejlődés...tegnap 14:05
-
Részvétel az álláshirdetések közzétételében, a jelentkezések kezelésében és a toborzási folyamatok támogatásában. Új munkavállalók onboardingjának előkészítése, beleértve a munkaszerződések és egyéb dokumentumok elkészítését, valamint a belépési folyamatok koordinálását. Munkavál...máj. 27.
-
kezelése, ellenőrzése ügynöki értékesítés adminisztratív és szakmai támogatása, számlanyitási... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítés támogatás; Értékesítési munkatárs; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Üzleti támogató központok; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; junior... ; Általános munkarend; Full time work; Remote; High school; Administrator, Document Manager; Sales Support...máj. 28.
-
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore...máj. 29.