Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Budapesti adminisztrátor, dokumentumkezelő, programozó, fejlesztő állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

175 db találat
Szűrés
  • Product Specialist

    Budapest,IX. kerület, Czuczor utca 2.
    You need to collaborate with multiple key stakeholders in the company, from marketing or legal teams to our management to collect and clarify product requirements You conduct user tests and user research to better understand the pain points and product needs of our thousands of c...
    máj. 20.
  • DevOps Engineering: Austrian, German government orders, banking and insurance projects, larger orders Usage of Cloud-based technologies Usage of Tech stack listed below (Docker, Kubernetes, Terraform, CI/CD, SQL, etc.)
    Friss
  • Cégünknél a raktározás, árukiadás folyamatának megújításához, illetve az adminisztratív terhek csökkentéséhez új munkatársat keresünk az alábbi feladatokra: A raktári folyamatok hatékony működtetése, beleértve: A napi szerelésekhez szükséges gépjárműkövető egységek és perifériá...
    máj. 28.
  • Autóipari beágyazott szoftverfejlesztés, Mikrokontrollerek programozása, Szoftverdesign és automata tesztfejlesztés, R&D projektekben való részvétel, Vevői kapcsolattartás, Szoros együttműködés a nemzetközi fejlesztőcsapattal.
    máj. 28.
  • Ügyvezető Igazgató munkájának támogatása Projekt támogató adminisztratív tevékenységek ellátása (költségvetések, szerződések, beszerzési megrendelések előkészítése) Határidőkkel kapcsolatos egyeztetések és ellenőrzések koordinációja A vezető naptárának és e-mail fiókjának kezelés...
    máj. 28.
  • Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete. A munkatársak és vezetők tá...
    máj. 28.
  • Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...
    máj. 28.
  • Adminisztratív feladatok: adatfeltöltés, adatátemelés, fuvarriportok-, nyilvántartások- és teljesítményelemzések- készítése, ill. folyamatos aktualizálása Excel-ben Beszerzési és készletgazdálkodási feladatok Menedzsment- és fuvarszervezők adminisztratív támogatása Számlákkal- és...
    máj. 28.
  • Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...
    máj. 28.
  • az alapkezelő saját értékpapír szolgáltatásához kapcsolódó napi ügyfelszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása új és meglevő ügyfélkör aktív támogatása ügyféldokumentációk és szerződések kezelése, ellenőrzése ügynöki értékesítés adminisztratív és szakmai támogatása, szám...
    máj. 28.
  • Beérkező és kimenő ügyiratok kezelése (érkeztetés, iktatás, postázás), Határidős munkák nyilvántartása, figyelemmel kísérése, azok koordinációja, Havi adatszolgáltatások biztosítása (jelenléti ívek kezelése, szabadság nyilvántartása), Belső irattár kezelése, A szakterület tárgyal...
    máj. 28.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    máj. 28.
  • Titkárnő

    Budapest, XVI. kerület
    Bejövő telefonhívások és központi e-mailfiók kezelése; e-mailek feldolgozása, továbbítása Partnerek részére hivatalos levelek megírása Bejövő/kimenő posta iktatása Ügyfelek, partnerek fogadása Bejövő számlák iktatása elektronikus rendszerbe Szerződések iktatása, lefűzése, scannel...
    máj. 27.
  • irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel targoncák üzemeltetésének teljes körű ügyintézése hatóságokkal, szolgáltatókkal, szerződött partnerekkel, bérlőkkel, külső vállalkozásokkal való kapcsolattartás...
    máj. 27.
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    máj. 27.
  • V. kerületben található magánegészségügyi intézménybe keresünk munkatársat 30 órás, hét közbeni (délelőtti és délutáni ) váltott munkaidőben, napi 6 órában. Feladatok: Érkező páciensek fogadása, informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Telefonos előjegyzések rögzítése, időpon...
    máj. 27.
  • a DLA Piper admin rendszerében végzett ügy és ügyfél adminisztráció aktív részvétel a szakcsoport számlázásának előkészítésében (meghatározó, komplex feladat, amely átlagosan a teljes munkaidő csaknem felét köti le) naptárak nyomon követése, határidők betartása beérkező ügyfél e-...
    máj. 27.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    máj. 27.
  • Banki, biztosítási projekteken való részvétel Web alapú megoldások fejlesztése és karbantartása Frontend és backend fejlesztése Felelősségvállalás a szoftver megvalósításáért és minőségéért Részvétel agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában Együttműködés, napi kommunikáció külföl...
    máj. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim