Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It helpdesk munkatárs állások Budapesten középiskolai végzettséggel
146 db találat
Szűrés
-
Manage customer service requests from Europe/Middle East/Africa Troubleshooting hardware/software issues, identifying root cause and providing effective resolution within SLA. Provide detailed information on IT product configuration and upgrades Operate and maintain a professiona...máj. 27.
-
Czech/Slovak and English speaking Customer Service Representative (Student Work)
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.ma 00:40 -
Számítógépek telepítése, újra húzása Eszközmozgások adminisztrálása Migrációra jelentkező felhasználók menedzselése Felhasználók útbaigazítása, tájékoztatása az első belépéssel kapcsolatbantegnap 11:20
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Currently we do not have enough openings, but it is a great time for you to submit your application and we will get back to you once we have relevant open position for you! Our Customer Service team is critical...máj. 24.
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...máj. 27.
-
Orvosi folyóiratok figyelését végző cégünkhöz keresünk Ügyfélkapcsolati munkatársat budapesti lakóhellyel, kiváló angol nyelvtudással. A feladatod az lesz, hogy meglévő ügyfeleink megkereséseit fogadd emailen, telefonon és néha Teams-en. Továbbá, a szoftvereink használatát olyan...máj. 27.
-
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.tegnap 12:19
-
bejövő megrendelések fogadása telefonon és e-mailen keresztül ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision rendszerben) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása...máj. 27.
-
szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...máj. 25.
-
Magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása; Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése; Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás; Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselés...máj. 24.
-
Új munkatársunk legfőbb feladata az értékesítési tevékenységünk adminisztratív támogatása és a vevői kapcsolattartás. Meglévő partnereink igényeinek felmérése, tanácsadás és ajánlatok kidolgozása Partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, vevőkapcsolatok ápolása telefon...máj. 26.
-
A belföld értékesítési csapatunkban fogsz dolgozni, ahol az alábbi feladatok várnak rád: Új partnerek felkutatása mellett, lehetséges piacok feltérképezése. Személyes egyeztetések: szolgáltatásaink prezentálása, megrendelésállomány növelése. Pontos nyomdai paraméterek felvétele...máj. 27.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...máj. 27.
-
; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; IT üzemeltetés, Telekommunikáció... ; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk... ; IT Operation, Telecommunication; Language skills are not required; junior; General work schedule ...máj. 26.
-
Kapcsolattartás meglevő közép- és nagyvállalati, illetve közintézményi ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása és a felmerülő ügyféligények megoldása. Igények befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet előkészítése, szerződéskötés, monitoring. Szoros együttműködés az általa kisz...máj. 26.
-
; Középiskola; IT support, Helpdesk; Programozó, Fejlesztő; Rendszergazda; IT üzemeltetés... , Telekommunikáció; IT programozás, Fejlesztés; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Student work; High... school; IT Support, Helpdesk; Programmer, Developer; IT Administrator; IT Operation, Telecommunication... ; IT Development; Language skills are not required; General work schedule ...máj. 27.
-
; IT support, Helpdesk; Programozó, Fejlesztő; Rendszergazda; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; IT... programozás, Fejlesztés; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Student work; High school; IT... Support, Helpdesk; Programmer, Developer; IT Administrator; IT Operation, Telecommunication; IT...máj. 27.
-
informatikai infrastruktúra üzemeltetésével, fizikai és virtuális szerverek, aktív/passzív hálózati eszközök rendelkezésre állásával kapcsolatos feladatok ellátása rendszeres ellenőrzési feladatok (monitorozás) ellátása felhasználói hozzáférések adminisztrációja felhasználói támo...máj. 24.
-
Főbb feladatok, munkák: A MUNKAKÖR CÉLJA: A cég legfontosabb ügyfeleivel való kapcsolattartás. Megrendelt projectek elindítása, teljeskörű szervezése, nyomon követése. FELADATOK: Kiemelt, dedikált ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, Alvállalkozókkal való együttműködés,...máj. 26.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 25.