Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztratív munkatárs állások Budapesten >10 év tapasztalattal
339 db találat
Szűrés
-
Az új kolléga feladata lesz - a portfólió nyilvántartó szoftver kezelése, tranzakciók végrehajtása - MNB részére küldendő jelentések előállítása, adminisztrációja - szükség esetén az irodavezető munkájának a segítése, illetve helyettesítése - az Alapkezelő szabályzatainak éves fe...máj. 29.
-
megrendelések intézése és nyomon követése vállalati weboldal és egyéb online felületeink naprakészen tartása rendszeres marketing kampányok tervezése, megvalósítása és lebonyolítása B2B hírlevelek szerkesztése és készítése közösségi média felületek menedzselése videós tartalmak k...máj. 29.
-
Comply with visitors’ management procedure and security procedure: make sure visitors sign visitors’ book and give fire & safety leaflet out, visitor cards are managed in compliance with the procedure Arrange meeting room and projector bookings / parking space bookings / catering...máj. 29.
-
Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...máj. 23.
-
rendelkezel írásban és szóban is Legalább 1 év tapasztalatod van adminisztratív feladatokban Felhasználói... asszisztens; Anyaggazdálkodás, Beszerzés; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés... , Logisztika; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; Home office; High school; Professional Assistant; Economization, Procurement; Logistics... administrator; Transportation, Procurement, Logistics; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...tegnap 17:10
-
Ügyvezető Igazgató munkájának támogatása Projekt támogató adminisztratív tevékenységek ellátása (költségvetések, szerződések, beszerzési megrendelések előkészítése) Határidőkkel kapcsolatos egyeztetések és ellenőrzések koordinációja A vezető naptárának és e-mail fiókjának kezelés...máj. 28.
-
Értékesítéssel, pályázati projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése IDPR (DKÜ), EKR rendszer ismerete, magabiztos használata Projektek előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz szükséges tervek, statisztikák összeállítása, nyilvántartások vezetése Adatszolgáltatás...máj. 26.
-
Process and register merchant applications and support documents in the Euronet systems Check all inputs for correctness and completeness (including documentation) Collect missing details from counterparts Check quality of data in the onboarding systems Verify of AML/KYC details...máj. 28.
-
Italian Speaking Merchant Onboarding Administrator Trainee
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XII.Process and register merchant applications and support documents in the Euronet systems Check all inputs for correctness and completeness (including documentation) Collect missing details from counterparts Check quality of data in the onboarding systems Verify of AML/KYC details...máj. 28. -
Portuguese Speaking Merchant Onboarding Administrator Trainee
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XII.Process and register merchant applications and support documents in the Euronet systems Check all inputs for correctness and completeness (including documentation) Collect missing details from counterparts Check quality of data in the onboarding systems Verify of AML/KYC details...máj. 28. -
A behajtási folyamatba bekerült ügyfelek kezelése, Bejövő hívások kezelése (adatszolgáltatás, naprakész információ nyújtása a meglévő ügyfelek részére, panaszkezelés), Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelekkel hatékony kapcsolattartás, fizetési megállapodások megkötése,...máj. 27.
-
sajátszámlás és ügyfeles FX és Derivatív ügyletek feldolgozása, elszámolása, analitikus nyilvántartása ügyletekről visszaigazolás küldése, partnertől kapott visszaigazolással történő egyeztetése ügyletek elszámolásához kapcsolódó reklamációk kezelése kapcsolattartás társosztályok...tegnap 16:32
-
beérkező számlák kontírozása, könyvelése költségelszámolások rögzítése tárgyi eszközök nyilvántartásához kapcsolódó feladatok elvégzése banki utalások rögzítése banki tranzakciók könyvelése egyéb számviteli és pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása partner folyószámlák folyam...máj. 27.
-
Rád számítunk a szakmai rendezvények, események teljeskörű szervezésében, az eseményekhez kapcsolódó árajánlatok bekérésében, azok összesítésében, megrendelések leadásában és nyomon követésében; Közreműködsz a Kamara saját szervezésű szakmai rendezvényeivel, kampányaival, program...máj. 28.
-
nyomon követése Egyéb számviteli és pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása Közreműködés... asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work...máj. 27.
-
kezelése és frissítése az ügyviteli rendszerben Készletmozgások adminisztrációja az ügyviteli... office; Középiskola; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol... ; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office; High school; Logistics administrator; Transportation... , Procurement, Logistics; English; senior; General work schedule ...tegnap 13:25
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...máj. 26.
-
teljes körű beszerzési feladatok ellátása árajánlatok kérése, tenderek összeállítása, árlisták analitikus összehasonlítása, riportok, elemzések összeállítása új beszállítók felkutatása, aktív piacfigyelés, megtakarítási lehetőségek felkutatása és javaslattétele adminisztratív fel...máj. 26.
-
Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátásamáj. 25.
-
asszisztens pozícióba új munkatársat. Feladatok: - Az ügyfelek jogi és vállalati igényeinek... szoros határidők betartása érdekében,- Erős adminisztratív és szervezési készségek. Előny: - Alapítványi...máj. 27.