Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák angol nyelvtudással, szakiskola / szakmunkás képzői végzettséggel
73 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Jövedelmek belső könyvelése Adminisztrációs feladatok ellátása Pénzügyi csapat munkájának támogatása Számlák kezelése Adatrögzítésápr. 19.
-
Customer Success Learning & Development gyakornok - Diákmunka
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest V.Aktív részvétel a prezentációk, munkasegédletek, hírlevelek és képzési anyagok elkészítésében. A képzési tartalmak felhasználásáról szóló jelentések és elemzések készítése Csapatod napi munkájának támogatása Együttműködés a partnerosztályokkal Egyéb adminisztratív feladatok ellát...ápr. 19. -
Ügyfél-elégedettség mérés alatt beérkező kommentek elemzése, kategorizálása Sentiment analízis struktúrájának kialakításában való részvétel és folyamatos bővítése a feldolgozott kommentek alapján Weboldal kezelése Ügyfél- elégedettség mérő rendszer üzemeltetése Megbeszéléseken va...ápr. 19.
-
Beszállítói lehívók elemzése Kimutatások, riportok készítése Vásárolt termékkészlet ellenőrzése Különböző dokumentációk előkészítése a társosztályok részére PM beszerzők munkájának segítéseápr. 19.
-
Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, elemzése Kimutatások készítése Késztermékkészlet ellenőrzése Különböző dokumentációk előkészítése a társosztályok részére Vevői portálok használata (pl.: logisztikai reklamációk letöltése) V...ápr. 19.
-
Rendezvényszervezői tevékenység támogatása Fordítási feladatok ellátása Központi e-mailek kezelése Vizuális anyagok előkészítése A nemzetközi értékesítési csapat támogatása Egyéb adminisztrációs, irodai feladatok ellátásaápr. 19.
-
Utasok tájékoztatása és segítése Self-check in állomásokon való asszisztálás Sorok előszűrése és rendezése az általános pultok előttápr. 19.
-
Bejövő számlák rögzítésének ellenőrzése és könyvelése Készpénzes számlák kezelése napi szinten Részvétel az éves beszámoló következő évre való előkészítésének folyamatában A Bank főkönyvi és számlastruktúráját érintő változásokban való segédlet A havi zárási feladatokban való rés...ápr. 19.
-
Mindennapi operatív kereskedelmi feladatok ellátása a kereskedelmi vezető iránymutatása mentén Napi operatív folyamatok támogatása, adminisztrációs feladatok ellátása, heti és ad hoc riportok készítése Hatékony együttműködés a társosztályokkal A vállalatirányítási rendszerből ada...ápr. 19.
-
Adatgyűjtés különböző forrásokból, adatok helyességének ellenőrzése Adminisztatív feladatok ellátása Nyilvántartás vezetése riportokról, gazdasági eseményekrőlápr. 19.
-
Adatszolgáltatási csomagok összeállítása különböző szoftverekkel Amit kínálunk Betanulás után home office lehetőség Br. 1.900 Ft-os órabér Jó munkahelyi légkör Munkaidő 16-20 óra között tartó kötött munkarend, heti 2-3 napbanápr. 19.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Postai ügyintézés Partnercégekkel való kapcsolattartás Marketing feladatokban való részvétel Kollégák munkájának támogatásaápr. 19.
-
Aktív részvétel a dokumentumkezelő rendszerhez kapcsolódó feladatokban (fejlesztés, hibakeresés, hibajavítás) Rendszerparaméterezési feladatok támogatása Üzleti folyamatok dokumentációinak karbantartásaápr. 18.
-
Payroll csapat munkájának támogatása Nyilatkozatok összegyűjtése HR dokumentumok kezelése - nyomtatás, iktatás Adatrögzítés Ad hoc feladatok elvégzése HR projektekben való részvételápr. 18.
-
Csoportok fogadása reptéren Ügyfelek kísérése transzferen, a városban és különböző programokon, Alapvető logisztikai problémák megoldása szükség esetén (pl. taxi hívás) (Fontos! A cég külföldi ügyfelek számára szervez legénybúcsúkat Budapestre)ápr. 18.
-
Working together with the UK-focused Collections team Monitoring overdue invoices Supporting the order release process Dealing with and documenting customer queries Reporting on relevant financial developmentsápr. 18.
-
Műszaki folyamatok adminisztrálása Triliga rendszerben Hibabejelentés Munkaidő: H-P 8-17 között, minimum 6 órában Helyszín: Budapest XI. kerület Bér: br. 2100 Ft/óraápr. 18.
-
Print, sign, file HR documents Take part in occupational health task administration Supporting the work of the Payroll team Manage contractors (hires, terminations) Contribute to ongoing HR projects across Europeápr. 17.
-
Managing reception and guests Handling incoming phone calls Arranging couriers, letters and packages Tracking incoming and outgoing mail Arranging taxi and other reservations Participating in administrative work and daily activities Covering office services Managing kitchens, off...ápr. 17.
-
Toborzási folyamatok támogatása Társosztályok közötti munkakapcsolatok kialakítása Jelöltekkel való kapcsolatépítés, interjúk megszervezése Adminisztrációs feladatok elvégzéseápr. 16.