Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások, munkák Budapesten
1411 db találat
Szűrés
-
a gazdasági vezető munkájának hatékony segítése; kapcsolattartás a szállítókkal, valamint cégen belül a társterületekkel; bejövő levelek, számlák adminisztrációja, iktatása; iratkezelés, dokumentálás; postai ügyintézés; vendégek fogadása, az ehhez szükséges feladatok elvégzése; a...máj. 10.
-
Karrier út & életpálya !! Egyik alapelvünk, hogy nagy figyelmet fordítunk a munkatársainkra , különösen a fiatalokra. A FIX alapfizetés ad egy biztonságot, hogy amíg még belerázódsz addig se maradjál pénz nélkül. Az, hogy az alapfizetésről mikor mondasz le egy vállalkozói gondo...máj. 11.
-
Pénzügyi csapatunkba új munkatársat keresünk az alábbi pénzügyi és könyvelői adminisztratív feladatok ellátására: Vevői számlák kiállítása Szállítói számlák érkeztetése, ellenőrzése Pénzügyi utalásokhoz tranzakciók rögzítése Havi zárás támogatása, könyvelés előkészítése Adatrögzí...tegnap 10:40
-
Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése - Excel táblázatokban Dokumentumkezelés, -archiválás Vállalatirányítási szoftver kezelése (SAP) Társosztályokkal való kapcsolattartás Kimutatások, riportok készítésemáj. 14.
-
lefűzés szkennelés dokumentumok rendszerezése, mappákba rendezése, feltöltésemáj. 14.
-
Külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás e-mailben, telefonon. A saját gyártású termékeink (Ultrahang gél és zselé) kereskedelmével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása. Rálátás a munkafolyamatokra egészen az árajánlat megírásától, a gyártáson át a kiszállításig...tegnap 12:19
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 10.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 14.
-
beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása, kezelése és visszaellenőrzése karbantartásokhoz kapcsolódó adminisztrációs adatok ellenőrzése, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kap...tegnap 17:15
-
Megrendeléssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása és “sales” támogatás Elszállítások tervezése, koordinálása és nyomon követése Napi kapcsolattartás a partnerekkel, speditőr cégekkel Vámnyilatkozatok kezelése Export dokumentációk készítése (CMR, Annex VII) Kiszállításokho...máj. 13.
-
Oktatásra jelentkezők adminisztrációja, online rendszer kezelése, oktatásra jelentkezések nyilvántartása. Raktárkészlet felügyelete, rendelések online leadása. Kimenő számlák kiállítása, raktárkezelő program kezelése. Dokumentumok kezelés, nyilvántartása, rendszerezése. Kapcsolat...máj. 13.
-
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...máj. 14.
-
Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő: H-P 8:00-16...máj. 10.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásmáj. 11.
-
Telefonhívások kezelése Adminisztratív feladatok ellátása Beosztások írása Kimutatások készítése Front office manager és supervisorok munkájának segítésemáj. 14.
-
B2B rendelések kezelése és koordinálása Levelezés a hypermarket partnerekkel Fuvar szervezése, időkapu kezelése Árajánlat kérése nemzetközi és belföldi szállítóktól, Külföldi ügyfelek, beszállítók kezelése-kapcsolattartás,szóban és írásban, angol nyelven ERP riportok készítése, a...tegnap 17:50
-
Az osztály napi adminisztrációjának kezelése Beszállítói szerződések, levelezés, belső dokumentumok kezelése Belső szabályzatok kezelése Bejövő számlák iktatása, a számlák jóváhagyásra történő előkészítése, kapcsolódó adminisztráció kezelése Számlák belső adminisztrációja Belső d...tegnap 13:15
-
Rendelések rögzítése a megfelelő rendszerben Egyéb adminisztrációs feladatok végzésemáj. 14.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...máj. 11.
-
a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...tegnap 09:20