Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pályakezdő adminisztrátor, dokumentumkezelő, oktatásszervező állások, munkák Budapesten
90 db találat
Szűrés
-
Daily consecutive translation for the engineering department Translate a variety of technological and engineering documentation mostly from Chinese language to Hungarian, occasionally to English and vice versa Edit, standardize, revise and finalize translated material Finalize tr...máj. 10.
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
irodai folyamatok lebonyolítása rendelések feldolgozása kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája ügyfélszolgálati feladatok ellátása jöved...tegnap 15:32
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelma 00:00
-
Bejövő hívások és megkeresések kezelését Az érdeklődőkkel való kapcsolattartást, az ajánlatok kiküldését Az értékesítők adminisztratív terheinek csökkentését A marketing osztállyal való egyeztetést a hirdetéseink kapcsán A piac folyamatos figyelését Adatbázisok, riportok készítés...tegnap 16:05
-
Nyelvstúdióvezető - nyelvi tréner
Rugalmas - Budapest, Baranya megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Pest megyeA nyelvstúdióvezető heti 30 órában a tantermünkben segíti a Hollywood Nyelvstúdióban tanuló személyek önálló tanulását és a munkatársak eredményességét vezető oktatóként, valamint tovább heti 10 órában elvégzi a stúdió működéséhez szükséges adminisztrációs és szervezési feladatok...tegnap 15:00 -
Within Tesco Business Services & Technology the Finance Services function provides support for the TESCO Central European Businesses in transactional area. Our team in Budapest works together with all departments within the business, ensures payment of invoices and secures the ri...tegnap 14:30
-
Munkádat egyik ügyfelünknél végzed majd Budapest egy jól megközelíthető központi részén, Irattárba történő be- és kitárolás előtt az iratjegyzékeket formai szempontból ellenőrizned kell, nyilvántartásba veszed, Korábban irattárból kikért irat visszaszállítását célzó visszasoroló...tegnap 14:15
-
Több, egymás mellett párhuzamosan futó, uniós és hazai forrásból megvalósuló pályázat teljes körű projektmenedzseri tevékenységének támogatása és adminisztrációja (alvállalkozói számlák, dokumentumok kezelése) Szakmai beszámolók elkészítése Eseményekkel kapcsolatos dokumentumok e...tegnap 14:15
-
Gondoskodsz az irodai környezet biztonságos és kulturált megjelenésének megtartásáról Kapcsolatot tartasz a beszerzőkkel, karbantartókkal, szolgáltatókkal Gondoskodsz a tárgyi eszközök beszerzéséről (munkaeszközök, irodaszer, irodai ellátmány, takarítószer, stb.), kiadásáról, vis...tegnap 13:35
-
a cég területeinek adminisztratív támogatása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, protokolláris feladatok, az adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, elektronikus és papíralapú dokumentum és adatbázis kezelés, rendszerezés, általáno...tegnap 13:05
-
Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...tegnap 12:35
-
Új és használt ingatlanok felkutatása és értékesítése Kapcsolattartás az ügyfelekkel Tanácsadás Adásvételi szerződések előkészítése Adminisztrációtegnap 11:30
-
A Katolikus Karitász – Caritas Hungarica projekt asszisztens munkatársat keres komplex felzárkóztató programjainak megvalósításához A feladatkörbe tartozó főbb feladatok: A Katolikus Karitász által megvalósított, Magyarország leghátrányosabb helyzetű településeinek fejlesztését...tegnap 11:25
-
Az alábbi feladatok várnak rád a Törzskönyvezési részleg dokumentumaival kapcsolatos összes adminisztratív tevékenység és feladat hatékony fájlrendszerezése dokumentumok szállításának és átadásának adminisztrációja a belső, illetve külső osztályok számára belső és külső szerződés...tegnap 11:05
-
Fordítási projektek irányítása, nyomon követése, határidők tartása Fordítási projektek technikai előkészítése: segédanyagok és megrendelt file-ok előkészítése (konvertálás, terminológia továbbítása) A megrendelések teljesítéséhez szükséges fordítói/lektori kapacitás megszervezése...tegnap 11:00
-
vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítésetegnap 10:55
-
Tanfolyamok szervezése Asszisztensi feladatok elvégzése (pl. számlák kezelése, jelenléti ív vezetése stb.) Irodai működési folyamatok, adatbázisgyűjtés, kimutatások készítése, vezetők támogatása Számlák nyilvántartása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Marketinges feladatok ellátása...tegnap 09:12
-
Ensure all deliverables with regards to number of transactions related to various administrative tasks connected with People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines. This includes processing payroll for colleagues, making payments and deductions,...máj. 12.
-
Megrendelések online kiküldése Ügyfélszolgálati hívások fogadása és kezelése Saját kommunikációs csatornák szabályszerű kezelése Szoros együttműködés az egyéb területen dolgozó kollégákkal Nagy figyelmet, koncentrációt igénylő precíz munkavégzés Weboldalak kezelése,rendelésfeldol...máj. 12.
-
médiakampányok alakulásának követése pénzügyi rendszer médiaoldali adminisztrációja kimutatások, elemzések, adatbázisok készítése partnerekkel való kapcsolattartás egyéb adminisztrációs és ad hoc feladatokmáj. 12.
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...máj. 12.