Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Budapesti állások, munkák
25 db találat
Szűrés
-
Business request, issue elemzés. Testreszabás SAP-ban az üzleti követelmények teljesítése érdekében. Programozási kérések létrehozása, illetve a javított verziók és az új megoldások tesztelése. Master Data HANA-ban való karbantartása, szükség esetén ABAP-ban való átprogramozása...máj. 07.
-
Folyamatban lévő projekt vezetése, banki partnerünkkel történő rendszeres egyeztetés során a társaság érdekeinek képviselete; A partnerek felmerülő igényeinek felmérése és rendszerezése; A meetingeken felbukkanó bankkártya elfogadói területhez kötődő kérdések, partneri kívánalmak...tegnap 10:55
-
projektmegvalósítási tervek elkészítése projekthez kapcsolódó beszerzési eljárás előkészítése és lebonyolítása a tervezési és fejlesztési követelmények dokumentálása becslések, árajánlatok készítése önálló kapcsolattartás az ügyfelekkel projekt teljes időtartama alatt a belső fej...tegnap 14:10
-
Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...tegnap 11:20
-
Nagyvállalati ügyfeleink támogatása, főként banki területen Informatikai igényeinek feltárása és megértése Hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítése felsővezetői szinten Tárgyalások és szerződéskötések lebonyolítása Riportok készítésemáj. 07.
-
új megoldásokat tervezel a Product ownerrel együttműködve öszegyűjtöd a szoftverrel kapcsolatos üzleti és technikai elvárásokat, amiket a Scrum fejlesztői csapatunkkal együttműködve valósítasz meg elkészíted a műszaki specifikációkat egyezteteted ezeket a fejlesztőkkel, egyszerűb...máj. 07.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 06.
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...máj. 06.
-
IT-rendszerek funkcionalitásának biztosítása, a fejlesztések irányítása Komplex üzleti problémák felismerése, az üzleti igények és folyamatok nagyfokú megértése, elemzése, vizualizálása Az üzleti terület igényeinek teljes mértékben megfelelő informatikai alkalmazások megtervezése...máj. 06.
-
IT fejlesztési - különösen CRM - projektekben a projekt- és programvezetők munkájának támogatása: Projekttervezés támogatása: feladat-; ütem-; költség- és erőforrástervek készítésének segítése adatok rögzítése a szükséges rendszerekben Projekt- és portfóliómenedzsment segítése pr...máj. 06.
-
Informatikai fejlesztési projektekben (különösen ügyfélkapcsolati (CRM) rendszerek fejlesztésében) az üzleti oldali feladatok támogatása: Üzleti folyamatok feltérképezése, leírása Fejlesztési igények összegyűjtése Üzleti követelmények rögzítése, specifikációs dokumentum elkészíté...máj. 06.
-
Adattöltéseket biztosító interfész kapcsolatok felügyelete, kezelése Adattárházból illetve alaprendszerekből adat lekérések készítése (SQL) Adat előkészítés PowerBI riportokhoz ETL logikák megtervezése Együttműködés az informatikai szolgáltatást nyújtó szervezettel és fejlesztőkk...máj. 06.
-
ügyfél üzleti igényeinek felmérése, kapcsolattartás ügyféligény specifikációk, követelmény specifikációk, funkcionális specifikációk és/vagy logikai rendszertervek, use case-ek és user story-k készítése együttműködés a projektmenedzserekkel, üzleti elemzőkkel, tech lead-del, arch...máj. 05.
-
Identifies the most important data areas in different systems (including but not limited to SAP and Salesforce) and processes. Acts as a single point of contact in practical reporting relevant questions. Continuous analysis of data to discover contradictions and to ensure accurac...máj. 05.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...máj. 05.
-
supporting group management in decision making by digging for tourism market information in the constant quest to understand travelers’ demand supporting investor’s relations by preparing executive summaries, analysis and presentations for Wirtualna Polska Holding, owner of Szall...máj. 05.
-
Az ügyfelektől érkező támogatáskérési feladatok magas színvonalon és határidőn belüli kiszolgálásának garantálása Élesben lévő ügyfelek kis változáskéréseinek szakmai becslése, tervezése, végrehajtásának irányítása és felügyelete A support csapat (jelenleg ~5 fő) irányítása és...máj. 05.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...máj. 05.
-
ügyfél üzleti igényeinek felmérése, kapcsolattartás ügyféligény specifikációk, követelmény specifikációk, funkcionális specifikációk és/vagy logikai rendszertervek, use case-ek és user story-k készítése együttműködés a projektmenedzserekkel, üzleti elemzőkkel, tech lead-del, arch...máj. 04.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...máj. 03.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...máj. 03.
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...máj. 03.