Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service desk munkatárs állások, munkák Budapesten
267 db találat
Szűrés
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételemáj. 04.
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...máj. 03.
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...ma 13:14
-
A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként chat felületünkön és e-mailben A felmerülő vevői reklamációk és kérdések kezelése angol és magyar nyelven egyaránt Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról Termékek elérhetős...ma 16:30
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ma 09:32
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...ma 17:30
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...máj. 01.
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...ápr. 30.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 04.
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementmáj. 01.
-
Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...máj. 04.
-
-partner kéréseinek kategorizálása, -ügymenet rögzítése, visszaigazolása -továbbítása illetékes munkatársnak -üzemzavar (pl számítógép, router, nyomtató problémák) jelzése esetén protokoll szerinti aktív segítség (újraindítási / beállítási rutinok) a.lépések megírása, partner vez...ma 12:19
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 03.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...máj. 03.
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...tegnap 12:55
-
French speaking eSignature Customer Support Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestProvide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...máj. 03. -
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 02.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 03.
-
Munkaállomások, szerverek, nyomtatók hardver és szoftverkörnyezetének karbantartása, javítása, az eszközök mozgatása Felhasználók, munkaállomások, nyomtatók, és egyéb számítástechnikai eszközök folyamatos adminisztrációja DNS és DHCP rendszer felügyelete, ezzel kapcsolatos üzemel...máj. 03.
-
Handles inquiries via phone, chat and email from customers and/or internal parties. Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eaton's policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including multiple product lines and res...máj. 03.