-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
-
WINDOWS • LINUX • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • IOS • ANDROID • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok- IT rendszerek üzemeltetése, karbantartása és felügyelete
- Felhasználói és technikai támogatás biztosítása (helpdesk)
- Hibajegyek kezelése, problémák gyors és hatékony megoldása
- Hardverek és szoftverek telepítése, konfigurálása
- Dokumentáció vezetése, riportok készítése
November 04.• Előre sorolva november 19. -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva november 18. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező IT hibajegyek és szolgáltatáskérések kezelése (telefonon, e-mailben, jegykezelő rendszeren keresztül) SLA és KPI mutatók szerint
- Hibajegyek létrehozása, kategorizálása, megoldása és dokumentálása
November 13. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Manage customer requests and handle Polish customer inquiries via phone and email.
- Handle incoming orders via email and web, manage order processing according to division guidelines, and relay product prices and availability to customers.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Act as a key escalation point for complex client issues
- Collaborate with development teams to diagnose, reproduce, and resolve critical bugs
- Design and implement internal tools and scripts to streamline support processes
- Mentor junior engineers and drive continuous improvement in support operations
November 12. -
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- a high school diploma
- speak English on a communication level (for interviews, training and internal communication)
- speak Dutch on a business level (working/support language)
- relevant experience in a similar field (Service Desk, Help Desk or Customer Care)
November 05.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!