Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Help desk munkatárs állások Budapesten főiskolai végzettséggel
72 db találat
Szűrés
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ápr. 28.
-
French speaking eSignature Customer Support Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestProvide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ápr. 28. -
Handles inquiries via phone, chat and email from customers and/or internal parties. Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eaton's policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including multiple product lines and res...ápr. 27.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 26.
-
Vevőreklamációs - külső és belső - ügyintézés Reklamációkkal kapcsolatos analízisek, intézkedési tervek megfogalmazása Folyamatos kommunikáció a társosztályokkal a hiba megszüntetésének érdekében Javítóintézkedések megfogalmazása és bevezetése Minőségügyi elemzések, kiértékelések...ma 15:35
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...ápr. 29.
-
University or College degree in the field of Economics/Engineering/Law 2+ years of Service Support experience Openness and good understanding of Procurement, Supply Chain Management, Category management and Sourcing processes and systems Customer focused and result-oriented attit...ápr. 29.
-
In this position, you will be part of the Hydrogen Support Center team, that provides worldwide remote support to Hydrogen Refueling Stations and electrolyzers You will be the first responder if the cloud-based monitoring system indicates a malfunction of the HRS or the operator...ma 11:05
-
Technical Support Engineerként Partnerünk termékpalettájának egyik technikai szakértőjeként dolgozol majd. Támogatást nyújtasz a Sales Engineer kollégáknak és ügyfeleknek a hozzád rendelt termékkörrel kapcsolatban. Emellett belső műszaki oktató leszel a kollégáidnak, és segíteni...ápr. 26.
-
Kapcsolattartás a B2B ügyfelekkel A Healzz medikai rendszert használó intézmények munkájának támogatása A rendszer folyamatos tesztelése, hibák, hiányosságok feltárása, jelzése Felhasználói segédletek készítése, naprakészen tartása Közreműködés a rendszer fejlesztésében Kapcsolat...ápr. 19.
-
The Customer care and Sales Support colleague will be responsible for close cooperation with Field Sales and Headquarters’ departments. You will also get to work directly with customers; to build relations and ensure high quality standards. As the Sales Support and Customer Care...ápr. 28.
-
Act as a focal point for specific clients in a highly leveraged environment Hold 3 main types of responsibilities: service management, internal operations management, transition/implementation management In their service manager role operations managers represent the Service Desk...ápr. 28.
-
See the English description below Kapcsolattartás az ügyfelekkel közvetlenül és az értékesítési csapat tagjain keresztül A szolgáltatási kapcsolat megszervezése a hozzárendelt ügyfélfiókok elsődleges kapcsolattartójaként Régiók ellátási igényeinek feltérképezése Döntéshozásban...ma 11:35
-
, új igények eszkalációja a többi támogató, fejlesztő , vagy vezető munkatárs felé. A nyilvántartott... ; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; IT... ; College; IT Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication...tegnap 18:30
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...ápr. 20.
-
jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; College; IT Support, Helpdesk; System... operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...ápr. 28.
-
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account managersápr. 27.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező... ; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk; Oktató; Informatikai támogatás; Üzleti... támogató központok; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Oktatás, Tudomány, Sport; Nem kell nyelvtudás... ; junior; Rugalmas munkaidő; Full time work; Home office; Employee status; College; IT Support, Helpdesk... ; Tutor; IT Support; Business Supporting Centres; IT Operation, Telecommunication; Education, Science...ápr. 29.
-
Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk; Rendszertervező; IT üzemeltetés... ; College; IT Support, Helpdesk; System Manager; IT Operation, Telecommunication; IT Development; English; General work schedule ...ápr. 29.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Drive the resolution of complex customer requirements, manage escalations, processing...ápr. 29.