Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztratív munkatárs állások IX. kerületben >10 év tapasztalattal

107 db találat
Szűrés
  • 1. Vevő megrendelések e-mailben, telefonon történő egyeztetése rendszerben való rögzítése 2. Partnerek szállításról való értesítése 3. Számlák kiállítása 4. Sofőrök elszámoltatása
    tegnap 14:15
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    máj. 12.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    máj. 10.
  • Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...
    ma 16:29
  • Webshop adminisztrátor

    1095 Budapest, Timót utca 4.
    A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írása
    máj. 12.
  • Beérkező vendégek fogadása, kiszolgálása A hotelbe történő be- és kijelentkezési folyamatok segítése Telefonok kezelése Helyi látnivalókkal, tevékenységekkel és kiegészítő szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatás Üzemeltetési, és adminisztratív folyamatokban történő részvétel:...
    ma 15:09
  • informatikai fejlesztések manuális tesztelésének tervezése, végrehajtása, koordinálása és dokumentálása a szervezeti egységhez érkező IT hibabejelentések teljeskörű menedzselése, a hibák pontosítása, a javítás tesztelése, és visszajelzés a bejelentőnek komplex tesztelési feladato...
    ma 11:02
  • Több ezer ügyfelünk használja szolgáltatásainkat nap, mint nap, Te nyújthatod ehhez a háttértámogatást és elszámolási biztonságot A csapat kezeli a működésünkhöz kulcsfontosságú likviditásunkat, így Te is segíthetsz stabil, kiszámítható és hatékony működést biztosítani a cég szám...
    tegnap 12:40
  • Recepciós

    1092 Budapest, Knézits utca
    Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete, mint pl. házirend kialakítása és betartatása Adminisztrációs feladatok ellátása, mint például a levelezés és központi telefon kezelése, postázási feladatok, dokumentumok archiválása, lefűzése, nyilvántartások vezetése és foly...
    máj. 12.
  • You act as a great host and create a memorable stay for our guests You are in charge of welcome and good-bye process from A to Z, managing check-ins and check-outs to create best experience for our guests and optimize hotel occupancy You respond to our guests' personal and phone...
    Friss
  • The successful applicant will need to be thorough, with excellent attention to detail, and will possess well-developed organizational skills. The position will require the ability to work to deadlines and to smoothly and efficiently deal with numerous issues, so time management s...
    máj. 10.
  • Vezetői asszisztens ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések... ellátása (irodai üzemeltetés, eszközgazdálkodás, általános adminisztratív feladatok) telephelyi... , nyilvántartások vezetése, szervizek és kárügyek kezelése munkatársak támogatása, nyilvántartások... asszisztens; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy... ; Administrator, Document Manager; Personal Assistant; Financial Assistant; Administration, Assistance, Office...
    máj. 12.
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    máj. 11.
  • és együttműködés a szakterületekkel teljes körű irodai és pénzügyi adminisztráció üzleti bankkártya... külföldi utak szervezése egyéb szervezési, adminisztrációs és támogató feladatok ellátása felsőfokú... jó munkahelyi légkör Teljes munkaidő; Főiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai... asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; College; Data Analyst; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Administration...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim