Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák angol nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal
13 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása; Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése; Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás; Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselés...ma 12:02
-
-napi üzletmenet irányítása, szervezése, vendégek kiszolgálása -felszolgálok munkájának irányítása, szervezése, ellenőrzése -kassza nyitása, zárása -árukészletek nyilvántartása -kapcsolattartás a cukrásztermelővel -tervezés, visszajelzésma 13:20
-
A foglalási rendszer kezelése Vendégek érkeztetése, kiszolgálása, tájékoztatása A szobák ellenőrzése és átadása Reggeli előkészítésében való részvétel Számlázás, pénzkezelésápr. 28.
-
Dinamikus személyt keresünk, aki csatlakozik a csapatunkhoz mint Ingatlankezelő Asszisztens. Ez a beosztás közvetlenül segíti az Ingatlankezelőt a mindennapi munkájában, összpontosítva az ügyfélszolgálatra, adminisztratív feladatokra és a kapcsolattartásra. Követelmények: Magabiz...ápr. 27.
-
Owner of Key Performance Indicators (KPIs) reporting process Owner of supporting SSC teams with daily/weekly/monthly reporting activities Support implementation of additional KPIs as required Support team members with coaching, training and knowledge sharing Support Team Leaders...ápr. 27.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...ápr. 27.
-
On-time reporting of Key Performance Indicators (KPIs) on a monthly basis Support SSC teams with daily/weekly/monthly reporting activities Support implementation of additional KPIs as required Support ad hoc requests for data pulls as well as data analysis Support Automation & Re...ápr. 27.
-
In this role, more specifically, you will be expected to conduct the following: Preparing invoicing report and requesting approvals (where needed) from project managers Raising invoices and credit notes on a daily basis Sending out invoices and credit notes to customers Solving i...ápr. 27.
-
Adminisztratív támogatást nyújt az intézet mindennapi működéséhez, beleértve az időpontok és találkozók koordinálását, telefonok és e-mailek kezelését, valamint az iratkezelést. Felelős az adatbázisok és fájlrendszerek naprakész vezetéséért. Fogadja és irányítja a betegeket, ille...ápr. 26.
-
ÉJSZAKAI MŰSZAK 20:00-08:00-ig vásárlók udvarias, segítőkész kiszolgálása, termékismeret, áruátvétel, kihelyezés, árukezelés, pénztárosi és ahhoz kötődő feladatok ellátása, üzlet tisztán tartása.ápr. 23.
-
Elektronikai készülékek átvétele - kiadása Kapcsolattartás vállalati ügyfelekkel Adatmentés Adminisztráció Helyszíni és telefonos műszaki segítségnyújtás Tanácsadásápr. 09.