Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
VIII. kerületi állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
9 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
▪ betegek kórelőzményi adatainak felvétele telefonon, kommunikáció megadott script alapján, ▪ kockázat elbíráláshoz szükséges egészségügyi adatok részletes kikérdezése, rögzítése, ▪ az adatok számítógépes adminisztrációja a CRM rendszerben. ...ma 14:00
-
A gazdasági csoport szakmai munkájában való aktív részvétel Állami támogatások igénylésével, elszámolásával kapcsolatos gazdasági feladatok Gazdasági kérdésekkel kapcsolatos fenntartói döntések előkészítése Részvétel a bizottsági döntések végrehajtásában Intézményátvétellel, új i...ma 12:05
-
▪ Bejövő számlák feldolgozása, ▪ biztosítási káreseményekhez tartozó számlák ellenőrzése, ▪ számlák káradminisztrációs rendszerben történő rögzítése, ▪ kárkifizetések elektronikus engedélyezése, ▪ kárigénnyel kapcsolatos telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnerekkel, ▪...ápr. 28.
-
Elkötelezett és lelkes személyt keresünk, aki ügyfélszolgálati képviselőként csatlakozik csapatunkhoz az újonnan alapított magyarországi működésünkben. Ügyfélszolgálati csapatunk úttörőjeként kiemelkedő szerepet fog játszani abban, hogy zökkenőmentes és élvezetes élményt biztosít...ápr. 27.
-
Owner of Key Performance Indicators (KPIs) reporting process Owner of supporting SSC teams with daily/weekly/monthly reporting activities Support implementation of additional KPIs as required Support team members with coaching, training and knowledge sharing Support Team Leaders...ápr. 27.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...ápr. 27.
-
On-time reporting of Key Performance Indicators (KPIs) on a monthly basis Support SSC teams with daily/weekly/monthly reporting activities Support implementation of additional KPIs as required Support ad hoc requests for data pulls as well as data analysis Support Automation & Re...ápr. 27.