Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák cseh nyelvtudással, egyetemi végzettséggel
13 db találat
Szűrés
-
Cégünk 4 autószervizzel és országos lefedettségű alvállalkozói hálózattal rendelkező 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalat, amely 7 állásos márkafüggetlen szervizébe keres tapasztalt autószerelő kollégákat. Új autószerelő munkatársunk fő feladata főleg fiatal gépjárművek forg...máj. 06.
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...máj. 19.
-
Perform accounting processes in scope for the respective country and/or region like month end, reconciliations, fixed assets accounting etc. Regular engagement with country teams and shared services on inputs and outputs for the completion of common processes Focus on building de...Friss
-
Kapcsolattartás a partnerek és a cég között Kapcsolattartás a vevők és cég között Rendezvényszervezés Fordítás Személyes megbeszéléseknél tolmácsolástegnap 16:25
-
Új üzleti partnerek megkeresése Meglévő ügyfelek látogatása, oktatása, szakmai tanácsadása Szerelői és kivitelezői oktatások lebonyolítása Kimutatások, heti jelentések készítése Kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásategnap 12:35
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...tegnap 11:07
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:30 -
Czech or Slovak Speaking Finance Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest Váci út 187.Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...máj. 20. -
Czech or Slovak Speaking HR associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...máj. 20. -
People Services is about providing the brilliant basic for our colleagues at TESCO throughout their entire career, from hire to retire. Our mission is to deliver over 40.000 TESCO employees legally compliant, accurate and timely contracts, work related HR administration, salary c...máj. 20.
-
Conduct client profile reviews for customer accounts Review all information and documentation ensuring compliance with local regulation and Citi standards Update KYC forms and client profiles according to policy requirements Follow up with clients to ensure information is receive...máj. 19.
-
Slovak Speaking Senior Accounts Payable Accountant
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest Dombóvári út 28.Execution of the entire end-to-end AP process (ICO and 3rd party), which includes invoice processing, reconciliations, month end closing and reporting activities. If you join our AP team, you may have the following responsibilities Intercompany, 3rd party vendor invoice process...máj. 18. -
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 18.