Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Budapesti állások, munkák
8 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...Apr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...Apr. 24.
-
ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...Friss
-
Partnereink üzletében a termékek bevásárlása (a hozzád legközelebb eső boltból) Vásárlókkal történő egyeztetés (pl.: ha egy termék nem elérhető), Megrendelés házhozszállítása, A céges applikáció használata, A biztosított eszközök használata (pl.: céges autó)...Apr. 26.
-
¡Buscamos recepcionistas motivados para unirse al equipo internacional de nuestros hoteles de 4 y 5 estrellas ubicados en el centro de Budapest! Buscamos a alguien que pueda realizar las siguientes tareas: Saludar, dar la bienvenida, informar a los huéspedes. Proporcionándoles in...Apr. 26.
-
Vendégek fogadása, be-és kijelentkeztetése, kapcsolattartás Adminisztratív, számlázási feladatok ellátása, pénzkezelés Telefonok, levelek, e-mailek kezelése Éjszakai zárások kezelése Vendéglevelezések, foglalások kezeléseApr. 25.
-
Járatok teljes körű okmánykezelése és adminisztrációja Kapcsolattartás a légitársaságok képviseleteivel, ügyfelekkel, illetve a vámhivatallal Statisztikák és vámjelentések készítése Export-import tételek okmányainak ellenőrzése Különböző légitársasági rendszerek kezelése...Apr. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...Apr. 24.