Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Brand menedzser állások, munkák egyetemi végzettséggel
6 db találat
Szűrés
-
Vállalati és kereskedelmi stratégiák gyakorlatba történő átültetése, és az account manager-ek felé való kommunikálása Partner és területi akciótervek kidolgozása és végrehajtása Proaktív kapcsolatépítés és kapcsolattartás a területhez tartozó partnerekkel Partnerek hatékony megk...ápr. 20.
-
Az európai vevők számára komplett műszaki és üzleti megoldások biztosítása a folyamatszabályozás területén Értékesítés támogatása a termékekkel (folyamatszabályozó szelepek) kapcsolatos műszaki kérdésekben Tárgyalás az ügyfelekkel és a beszállítókkal annak érdekében, hogy a legke...ápr. 26.
-
Területi képviselő munkatárs / minőségi ital értékesítő (Budapest/Pest megye/Fejér megye/Komárom/Eszergom megye)
Rugalmas - Budapest, Fejér megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megyea HoReCa és nagykereskedelmi csatorna Budapest és Pest/Fejér/Komárom-Esztergom megye régiójában lévő potenciális partnerek felkutatása, üzleti kapcsolat kiépítése, vállalatunk termékportfoliójának eredményes értékesítése- Az adott területen a meglévő partnerkapcsolatok folyamatos...ápr. 25. -
Részt vesz a kenőanyag értékesítési stratégia kidolgozásában, különös tekintettel a kenéstechnikai eszközök és szolgáltatások üzleti céljaira Az értékesítési és kenéstechnikai szervezetekkel együttműködve felméri az új piaci lehetőségeket, nyomon követi a vevői igényeket és ipará...ápr. 23.
-
3D fémnyomtató gépek és a cég portfólióját képező termékek értékesítése Márkaképviselet ellátása Nagy értékű tenderek kidolgozása, az ajánlatadás előkészítése és lebonyolítása Műszaki egyeztetések a termeléssel Megrendelőkkel és szakcégekkel konzultáció Partnerlátogatás, potenciá...ápr. 21.
-
Align projects with client business goals, construct detailed work plans with milestones, and communicate expectations to key stakeholders in a timely manner Develop and maintain strong relationships with clients, working with the internal teams to demonstrate our value and drive...ápr. 18.