Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztratív asszisztens állások, munkák Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
55 db találat
Szűrés
-
Fuvarlevelek rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Bérfuvarok-, gépbérletek megrendeléseinek visszaigazolása, szerződések előkészítése Táblázat kezelés, kimutatások készítése KSH adatok kezelése, vezetése Üzemanyag-, kenőanyag rendelése, szállítólevelek, számlák kezelése Kar...máj. 02.
-
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...tegnap 16:09
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használataápr. 29.
-
egyéb adminisztrációs feladatok ellátása felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office) használata... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Számlázó, Pénztáros; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Billing Assistant, Cashier... ; Administration, Assistance, Office Work; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...ma 10:20
-
vendégek érkeztetése, kijelentkeztetése és az ehhez tartozó adminisztrációs folyamatok elvégzése; kapcsolattartást a szálloda részlegeivel; színvonalas kapcsolattartás a vendégekkel; telefonos, e-mailes kommunikáció; szállodai szobák és csomagok értékesítése; borok értékesítése;...ápr. 29.
-
- építőipari kivitelezések kapcsán dokumentációk előkészítése - kivitelezési partnerekkel történő kapcsolattartás - szerződések, teljesítések előkészítése - könyveléssel, bérszámfejtéssel történő együttműködés - ad-hoc problémák kezelése, kommunikálása - e-mailek, telefonok kezel...tegnap 12:46
-
releváns szakmai tapasztalat előnyt élvez. Általános adminisztratív feladatok ellátása... Azonnali munkakezdés 1-3 év BorsodChem Zrt.-hoz kötődő releváns adminisztratív szakmai tapasztalat... jogviszony; Középiskola; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Head of Office Administration; Administration...tegnap 12:00
-
Rendszergazda informatikus
Rugalmas - Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Heves megye, Pest megye, Somogy megyerendszer, Office stb.) IT/TELCO eszközök leltárba vétele, kiadása, ehhez kapcsolódó adminisztráció... ) Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata Rendezvények háttértámogatása... már több jelentést, dashboardot Elláttál már SharePoint adminisztrátori feladatokat, kezeltél... munkarend; Full time work; Employee status; High school; IT Administrator; IT Operation, Telecommunication...tegnap 14:35 -
Lakossági és céges ügyfelek kiszolgálása, bevételi és kiadási jegyek könyvelése, postázás, levelezés, partnercégekkel való kapcsolattartás, készletváltozások, vásárlások, eladások nyomon követése, üzemanyag elszámolás, menetlevelek rögzítése, egyéb adminisztrációs feladatok elvég...ápr. 23.
-
Ügyfelek, vendégek, érdeklődők tájékoztatása Segítségnyújtás személyek, helyszínek, információk elérhetőségében Beérkező telefonhívások kezelése, egyéb kommunikációs csatornán érkező üzenetek fogadása, feldolgozása A szervezet működéséhez kapcsolódó dokumentumok vezetése, kezelés...ápr. 23.
-
megye Finanszírozási és lízingajánlatok készítése Lízingkérelmek teljeskörű adminisztrációja... Gépjárművek forgalomba helyezésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Gépjármű biztosítások... megkötése, kapcsolattartás beszállító partnerekkel Gépjárműértékesítés adminisztratív lebonyolítása... , adminisztrációs ügyintézése A flottával kapcsolatos dokumentációk és szerződések kezelése...máj. 02.
-
jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Számlázó, Pénztáros; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Billing Assistant, Cashier; Administration... , Assistance, Office Work; Finance, Accounting; Language skills are not required; General work schedule ...ápr. 30.
-
Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátásaápr. 23.
-
Vendégek érkeztetése, esetleg utaztatása Információszolgáltatás és segítségnyújtás a vendégek részére Számítógépes rendszer minimális kezelése Telefonok fogadása Adminisztrációs feladatok ellátása Részvétel a reggeliztetés előkészítésében (tálak összeállítása) Éjszakás 12 órás mu...ápr. 27.
-
Selejtezési adminisztrációs dokumentáció elvégzése Kapcsolattartás más osztályokkal Leltározás... jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Nem kell nyelvtudás... ; junior; Több műszak; Full time work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager... ; Logistics administrator; Administration, Assistance, Office Work; Transportation, Procurement, Logistics; Language skills are not required; junior; More shifts ...ápr. 25.
-
Key account menedzser
Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeigények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői...máj. 02. -
és a biztondágos munkavégzés elveinek megfelosztályozógéppel kapcsolatos adminisztráció Ellenőrzi az input...tegnap 14:37
-
elkészítéseHamburgerek es Street Food ételek elkészítése. Konyhai adminisztráció( vásárlás , HACCP ) Önálló...máj. 01.
-
Key Account Manager
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megyeEgyéb adminisztráció, riport Értékesítési területen eltöltött minimum 2-3 éves tapasztalat Kommunikációs...tegnap 10:15 -
koordinálása Erőmű állapotának rendszeres ellenőrzése Karbantartáshoz köthető adminisztráció...máj. 01.