Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Békés megyei adminisztrátor, dokumentumkezelő, személyes ügyfélszolgálat, telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák 5-10 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Mikrovállalati szegmensbe tartozó ügyfelek hitelkérelmének a feldolgozása A mikrovállalti hitel/garancia ügylet egyéb szereplői hitelkérelemhez szükséges alapadatainak, és pénzügyi adatainak, dokumentumainak ellenőrzése, verifikációja és adósminősítés készítése Hiánypótlás és inf...tegnap 18:04
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...tegnap 12:03
-
Lakossági ügyfélkör jelzáloghitel kérelmeinek feldolgozása Verifikáció, Döntéselőkészítés Fedezett / fedezetlen hitelek döntése Kapcsolattartás társterületekkelmáj. 15.
-
Az üzletünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Yettel szolgáltatások és kapcsolódó termékek bemutatása értékesítése a beérkező ügyfelek számára. Ez kezdődik az ügyfelek igényeinek felmérésével, majd folytatódik az annak megfelelő tanácsadással, az érdeklődésük felkel...máj. 14.
-
Cégünk termékeinek telefonos értékesítése magyarországi ügyfeleinknek. (értékesítés magyar nyelven) Vevői megrendelések megerősítése és az értékesítés növelése Pozitív ügyfélkapcsolatok fenntartása és az ügyfelek elégedettségének biztosítása Magas szintű személyközi kommunikáció...máj. 14.
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...máj. 13.
-
Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részéremáj. 13.
-
Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfeleketmáj. 01.