Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Albertirsai hálózati és rendszermérnök, it, telecom vezető, it support, helpdesk, rendszerüzemeltető, programozó, fejlesztő, projektmenedzsment, rendszergazda, vállalatirányítási rendszer, sap, telekommunikáció, tesztelő, tesztmérnök, adatbázisszakértő, it tanácsadó, elemző, auditor, információbiztonság, rendszertervező, projektmenedzsment, it, fejlesztési vezető állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

11 db találat
Szűrés
  • DevOps Engineering: Austrian, German government orders, banking and insurance projects, larger orders Usage of Cloud-based technologies Usage of Tech stack listed below (Docker, Kubernetes, Terraform, CI/CD, SQL, etc.)
    tegnap 10:16
  • Műanyag alkatrészek (optikai eszközök) mosása, fertőtlenítése, szárítása ellenőrzött higiéniai munkaterületen.
    ma 11:15
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    tegnap 10:15
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • A fejlesztői és éles környezetekkel kapcsolatos valamennyi üzemeltetési és üzemeltetésfejlesztési teendő magas szintű ellátása: PHP, node.js alapú oldalakkal kapcsolatos support tevékenységek Modern CI/CD pipeline-ok készítése, karbantartása Fejlesztők szakmai támogatása (React...
    máj. 29.
  • Microsoft alapú infrastruktúra napi szintű üzemeltetése és felügyelete Windows szerverek üzemeltetése, frissítése, felügyelete Backup rendszer üzemeltetése, konfigurációja, felügyelete Kapcsolattartás a felhasználókkal, az informatikai támogató partnerekkel Hálózati eszközök (swi...
    máj. 29.
  • Egészségügyben alkalmazott szoftverek fejlesztésében való részvétel Felhasználói igények beépítése meglévő rendszerekbe Szoftverek fejlesztői tesztelése, dokumentálása
    máj. 28.
  • Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...
    máj. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim