Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció vezető állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal
17 db találat
Szűrés
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 04.
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...tegnap 15:20
-
Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...tegnap 21:25
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázástegnap 12:45
-
az intézet szakterületi munkáiának adminisztratív támogatása iratok előkészítése, postázási (elektronikus) feladatok RobotZsaru rendszer kezelése táblázatok, nyilvántartások vezetése. Munkavégzés helye: Büntetés-végrehajtás Gazdasági Ellátó Intézete, Budapest X. Munkaidő: hiv...tegnap 10:50
-
beszerzési és beruházási eljárásokban való részvétel, ezek koordinálása, irányítása a műszaki szakterület irányítása koordinálása büntetés-végrehajtási szervezet alá tartozó intézetek vonatkozásában a közbeszerzési eljárások előkészítése, koordinálása, lebonyolítása A munkakör...tegnap 10:50
-
Szoros együttműködés az irodavezetővel és a pénzügyi osztállyal Dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, iktatása Részvétel szervezési feladatokban, céges programok koordinálásában Vezetői naptármenedzsment (időpont foglalások) Utazások szervezése Mentoring csapat admi...máj. 04.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 04.
-
Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...máj. 03.
-
Gondoskodás a Kart érintő adatszolgáltatások, statisztikák elkészítéséről Beosztja és nyilvántartja a Dékáni Hivatal dolgozóinak munkaidejét, szabadságát, helyettesítését, a napi operatív munkát meghatározza. Az ösztöndíjakkal, pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció irányítása...máj. 03.
-
az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...máj. 02.
-
a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...máj. 02.
-
irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...máj. 01.
-
ügyvezetői asszisztencia projektek adminisztratív támogatása (szerződések, rendelések, elszámolások, garancia) postai küldemények kezelése képzések, vizsgálatok szervezése céges statisztikák vezetése szolgáltatókkal kapcsolatos ügyintézések (közműszolgáltatók stb.) kapcsolattartá...ápr. 30.
-
Beszerzések menedzselése Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...ápr. 27.
-
Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolatta...ápr. 26.
-
Országos lefedettségű civil szervezet központi titkárságának vezetése: az asszisztensek és ügyintézők napi feladatainak koordinálása, támogatása és irányítása. A vezető napi munkájának teljes körű támogatása, az egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Előterjesztések, preze...ápr. 23.