Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció vezető állások, munkák Budapesten

20 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Jogász munkatárs

    1124 Budapest, Jagelló út 24.
    - szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...
    ma 14:20
  • - rendelések feldolgozása, összekészítése, szállítások bonyolítása, kapcsolattartás futárszolgálattal - számlázás, bejövő számlák ügyintézése, előkészítés a könyvelés részére - vevői tartozások kezelése - áru beérkeztetése, - könyvelővel való kapcsolattartás - irodai dokumentumok...
    ma 20:00
  • Vevői megrendelések rögzítése, ellenőrzése, rendelés teljesítésének követése Szállítói rendelések összeállítása, ellenőrzése, rendelés teljesítésének követése Szállítói rendelések szállításának megszervezése, vámkezelés Kapcsolattartás vevő és beszállító partnerekkel Vevői panasz...
    ma 16:39
  • Irodavezető

    1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
    irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...
    ma 19:55
  • Assistant Manager

    1114 Budapest, Móricz Zsigmond körtér
    Teljes munkaidős Assistant Manager pozícióba keressük új munkatársunkat, budapesti központunkba. Az Assistant Manager felelős a cég a napi működésének irányításával kapcsolatos feladatokért, beleértve az adminisztratív teendők illetve a tanfolyamszervezés koordinálását, valamint...
    ma 11:26
  • A Katolikus Karitász – Caritas Hungarica projekt asszisztens munkatársat keres komplex felzárkóztató programjainak megvalósításához  A feladatkörbe tartozó főbb feladatok: A Katolikus Karitász által megvalósított, Magyarország leghátrányosabb helyzetű településeinek fejlesztését...
    ma 11:25
  • Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...
    máj. 11.
  • a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...
    máj. 11.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 11.
  • az intézet szakterületi munkáiának adminisztratív támogatása iratok előkészítése, postázási (elektronikus) feladatok RobotZsaru rendszer kezelése táblázatok, nyilvántartások vezetése. Munkavégzés helye: Büntetés-végrehajtás Gazdasági Ellátó Intézete, Budapest X. Munkaidő: hiv...
    máj. 11.
  • beszerzési és beruházási eljárásokban való részvétel, ezek koordinálása, irányítása a műszaki szakterület irányítása koordinálása büntetés-végrehajtási szervezet alá tartozó intézetek vonatkozásában a közbeszerzési eljárások előkészítése, koordinálása, lebonyolítása A munkakör...
    máj. 11.
  • A vállalat napi operatív és adminisztratív feladatainak összefogása és irányítása; Stratégiai projektekben részvétel (IT projekt, szervezet fejlesztés); Adminisztratív csoport megszervezése, irányítása, feladatkörök kidolgozása és betartatása; Idő- és erőforrás-menedzsment folyam...
    máj. 10.
  • A Szervezet adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, megbízáso...
    máj. 09.
  • az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...
    máj. 08.
  • Országos lefedettségű civil szervezet központi titkárságának vezetése: az asszisztensek és ügyintézők napi feladatainak koordinálása, támogatása és irányítása. A vezető napi munkájának teljes körű támogatása, az egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Előterjesztések, preze...
    máj. 08.
  • Közreműködés külföldi képesítések elismerési eljárásának lefolytatásában, ezen külföldi képesítésekről tájékoztatás kiadásában, továbbá magyarországi képesítésekről és szakmai gyakorlatról szóló hatósági bizonyítvány kiadásában, valamint a főosztály nemzetközi kapcsolattartási fe...
    máj. 07.
  • Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...
    máj. 03.
  • Irodavezető

    1106 Budapest, Tarkarét utca 2.
    ügyvezetői asszisztencia projektek adminisztratív támogatása (szerződések, rendelések, elszámolások, garancia) postai küldemények kezelése képzések, vizsgálatok szervezése céges statisztikák vezetése szolgáltatókkal kapcsolatos ügyintézések (közműszolgáltatók stb.) kapcsolattartá...
    ápr. 30.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim