Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció vezető állások, munkák >10 év tapasztalattal

25 db találat
Szűrés
  • A vállalat napi operatív és adminisztratív feladatainak összefogása és irányítása; Stratégiai projektekben részvétel (IT projekt, szervezet fejlesztés); Adminisztratív csoport megszervezése, irányítása, feladatkörök kidolgozása és betartatása; Idő- és erőforrás-menedzsment folyam...
    tegnap 15:50
  • Import beszállítóktól vevői igények alapján mintakérések és árkérések, mintacsomagok intézése, minták árazása, kiválasztott termékek fényképezése, Excel táblákba és saját rendszerünkbe termék fotóinak és adatbázisainak gépre vitele, vevői rendelések összesítése, vevői rendelések...
    tegnap 18:45
  • A fejlesztési csapat operatív irányítása és felügyelete, az ide tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése. Ticketing rendszer kezelése és felügyelete. Szoros együttműködés fejlesztési vezetővel, termékfelelőssel és minőségbiztosítási felelőssel. Sprint és erőforrás tervezés, me...
    tegnap 12:55
  • Irodavezető

    1106 Budapest, Tarkarét utca 2.
    ügyvezetői asszisztencia projektek adminisztratív támogatása (szerződések, rendelések, elszámolások, garancia) postai küldemények kezelése képzések, vizsgálatok szervezése céges statisztikák vezetése szolgáltatókkal kapcsolatos ügyintézések (közműszolgáltatók stb.) kapcsolattartá...
    tegnap 11:55
  • Magyarországon elsőként naperőművekhez tartószerkezeteket fejlesztünk, tervezünk és értékesítünk ügyfeleink számára, határon innen és túl. Büszkék vagyunk szakmai tudásunkra. Prémium színvonalú szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink számára, hiszünk a folyamatos fejlődésben és nyitott...
    tegnap 11:40
  • Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...
    ápr. 29.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ápr. 29.
  • az intézet szakterületi munkáiának adminisztratív támogatása iratok előkészítése, postázási (elektronikus) feladatok RobotZsaru rendszer kezelése táblázatok, nyilvántartások vezetése. Munkavégzés helye: Büntetés-végrehajtás Gazdasági Ellátó Intézete, Budapest X. Munkaidő: hiv...
    ápr. 29.
  • beszerzési és beruházási eljárásokban való részvétel, ezek koordinálása, irányítása a műszaki szakterület irányítása koordinálása büntetés-végrehajtási szervezet alá tartozó intézetek vonatkozásában a közbeszerzési eljárások előkészítése, koordinálása, lebonyolítása A munkakör...
    ápr. 29.
  • Az EU egész területén működő, több európai országban képviselettel rendelkező nemzetközi cég magyarországi központja néhány éves tapasztalattal rendelkező, ambiciózus, angolul tárgyalóképes pénzügyi menedzsert keres Pest megyei (Bp-től 20 km-re fekvő) irodájába. Az új kolléga fel...
    ápr. 28.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 28.
  •   Beszerzések menedzselése  Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal  Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...
    ápr. 27.
  • Gondoskodás a Kart érintő adatszolgáltatások, statisztikák elkészítéséről Beosztja és nyilvántartja a Dékáni Hivatal dolgozóinak munkaidejét, szabadságát, helyettesítését, a napi operatív munkát meghatározza. Az ösztöndíjakkal, pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció irányítása...
    ápr. 27.
  • Felelős a kiszervezett számviteli, bérszámfejtési és pénzügyi tevékenységek irányításáért a vezérigazgató ellenőrzése alatt Hatékony részvétel a pénzügy és a számvitel napi működésében A magyar hatóságokkal való zökkenőmentes kapcsolattartás Együttműködés és támogatás nyújtása kü...
    ápr. 26.
  • Irodavezető

    1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
    irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...
    ápr. 25.
  • Irodai munkavégzés irodai jelenléttel 6, 8 órában. Az irodai munkafolyamatok hatékony szervezése, koordinálása és optimalizálása. Pénzügyi és számviteli folyamatok alapvető ismeretekkel. Dokumentációk precíz kezelése, munkafolyamatok dokumentálása. Adminisztratív nyújtása az érté...
    ápr. 24.
  • a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...
    ápr. 24.
  • Áruforgalmi folyamatok végrehajtása (bevételezés, rendelés kiírás, adatok rögzítése) Termék adatok karbantartása Képes árajánlatok készítése Beérkező árukról értesítés küldése Újdonság értesítők, egyeztetés az értékesítési csapattal és a raktárral A vállalatirányítási rendszerből...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim