Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció vezető állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
5 db találat
Szűrés
-
Szoros együttműködés az irodavezetővel és a pénzügyi osztállyal Dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, iktatása Részvétel szervezési feladatokban, céges programok koordinálásában Vezetői naptármenedzsment (időpont foglalások) Utazások szervezése Mentoring csapat admi...ápr. 28.
-
irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...ápr. 25.
-
Irodai munkavégzés irodai jelenléttel 6, 8 órában. Az irodai munkafolyamatok hatékony szervezése, koordinálása és optimalizálása. Pénzügyi és számviteli folyamatok alapvető ismeretekkel. Dokumentációk precíz kezelése, munkafolyamatok dokumentálása. Adminisztratív nyújtása az érté...ápr. 24.
-
Magyarországon elsőként naperőművekhez tartószerkezeteket fejlesztünk, tervezünk és értékesítünk ügyfeleink számára, határon innen és túl. Büszkék vagyunk szakmai tudásunkra. Prémium színvonalú szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink számára, hiszünk a folyamatos fejlődésben és nyitott...ápr. 24.
-
Országos lefedettségű civil szervezet központi titkárságának vezetése: az asszisztensek és ügyintézők napi feladatainak koordinálása, támogatása és irányítása. A vezető napi munkájának teljes körű támogatása, az egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Előterjesztések, preze...ápr. 23.