Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állás, munka Zala megyében (>10 év tapasztalat)

10 db találat
Szűrés
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    máj. 05.
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    máj. 05.
  • szakmai munkájának szervezése, tantervnek megfelelő irányítása. A tanulók adminisztrációs feladatainak... TAGJA, VÁRJUK JELENTKEZÉSÉT! Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Oktató; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Oktatás, Tudomány, Sport... ; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Administrator...
    tegnap 11:56
  • szerződések előkészítése Adminisztráció Legyen minimum érettségid, szeress emberekkel dolgozni... , tablet, telefon) A teljes körű irodai hátteret (központi, könnyen megközelíthető irodák kiemelkedő... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Ingatlanértékesítő; Területi képviselő; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Real Estate Agent; Regional Sales...
    máj. 06.
  • Asszisztensi feladatok Projektek, rendelések saját felelősségi körben való kivitelezése és a belső eljárások és folyamatok nyomon követése Megbeszélések és konferenciák szervezése, előkészítése és utómunka, ami magában foglalja a prezentációk készítését és jegyzőkönyvvezetést is...
    tegnap 10:03
  • napi, operatív kapcsolattartás a cég felső Vezetője mellett riportálási feladatok lebonyolítása
    máj. 03.
  • Együttműködés a könyveléssel Egyéb adminisztrációs feladatok min. középfokú végzettség MS Office... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Számlázó, Pénztáros; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... status; High school; Administrator, Document Manager; Billing Assistant, Cashier; Administration... , Assistance, Office Work; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    ápr. 30.
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim