Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Veresegyházon 1-3 év tapasztalattal

9 db találat
Szűrés
  • Teljes értékesítési folyamat nyomonkísérése, adminisztratív támogatás Árajánlatok készítése Vevői rendelések feldolgozása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Adatszolgáltatások, jelentések, kimutatások előkészítésében való részvétel Beérkező telefon...
    máj. 08.
  • Mi lesz a feladatod? Napelemes rendszerek telepítéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése Projekt menedzser munkájának segítése Számlák kiállítása, rendszerezése Bejövő számlák kezelése Postázandó dokumentumok előkészítése, postázása Irodai eszközök beszerzése Napi mű...
    máj. 08.
  • a szervizbe érkező ügyfelek üdvözlése, személyre szabott ügyfélélmény biztosítása gépjárművek átvétele és átvizsgálása, sérülések dokumentálása szerviz csereautók kiadása és visszavétele gépjárművek mozgatása a telephelyen belül és kívül munkafelvétel támogatása, adatszolgáltatás...
    máj. 08.
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    máj. 08.
  • Pénztárkezelés és a pénztárral kapcsolatos feladatok ellátása; Bankkártya terminál kezelése, a kártyás fizetésekkel kapcsolatos problémák jelzése; Vevőszámlák kiállítása; A kiállított számlák alapján pontos pénzkezelés; Számlák és szállítólevelek sorszám szerinti lefűzése; A pénz...
    máj. 07.
  • Adatok lekérése a belső rendszerből, továbbítás e-mailen keresztül a kollégáknak, Excel táblázat feltöltése emailben érkező adatok alapján, Excelben kimutatások készítése, Beérkező számlák rögzítése, ellenőrzése, Számlák kiállítása, kiküldése emailben, pénzügyi kintlévőség kezelé...
    máj. 07.
  • Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása  Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak  Forgalmi jelentések készítése  Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátása 
    máj. 07.
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatainak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcso...
    ápr. 30.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim