Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Vecsésen 1-3 év tapasztalattal
10 db találat
Szűrés
-
Az adott részleg látványtervezési munkájának magas színvonalon való megvalósítása, koordinálása a termékek kihelyezése által, az eladótérben meghatározott VM standardok alapján. Pontosan ismerni és alkalmazni a divatirányzatokat, trendeket, időszakosan elemezni a konkurenciát Ár...máj. 11.
-
Modern üvegházunkba beérkező dísznövény szaporítóanyagok (vetőmag, palánta, hagyma) termelésbe irányítása, valamint készáru előállítása Munkavállalók beosztása, irányítása, ellenőrzése Növényápolási munkafolyamatok szervezése, határidők betartása Termelés és a kereskedelem közöt...máj. 13.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésetegnap 15:30
-
Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...tegnap 00:30
-
Érkező vendégek, ügyfelek fogadása és kiszolgálása Központi telefonok, e-mailek kezelése Bejövő/kimenő dokumentumok, számlák, postai küldemények iktatása, kezelése Adminisztratív és szervezeti támogatás nyújtása a cég vezetőségének, munkatársainak Jelenléti ívek kezelése, rögzíté...máj. 13.
-
Partnerek által kivitelezett beszerzések nyomonkövetése, illetve támogatása Árajánlatok, rendelések készítése Bevételezés, számlázás Garancia, visszáru kezelése Ügyfelekkel/Vásárlókkal való kapcsolattartás Beszállító partnerekkel/kapcsolattartókkal való kommunikálás írásban és sz...máj. 12.
-
Your tasks: Support daily operation of department and department leader Management of department leader's calendar, organization of meetings and workshops, preparation of agendas Preparation of visits, participation and support follow-ups Organization and accounting of business t...máj. 11.
-
Answering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...máj. 11.
-
Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...máj. 08.
-
Járatelszámolás és számlázás a vállalatirányítási rendszerben, Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása, Egyedi elszámolások készítése, egyéb számlák ellenőrzése, Riportok, kimutatások, statisztikák készítése, Gépjárművezetőkkel való kapcsolattartás,...ápr. 30.