Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 3-5 év tapasztalattal
11 db találat
Szűrés
-
Nurturing customer relationships Making outbound calls to existing customers Providing information about discountstegnap 15:10
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...máj. 29.
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...máj. 29.
-
Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...máj. 29.
-
Nagyszerű csapatunkba keressük új Kollágánkat! Webshop megrendelések (kis- és nagykereskedelmi) kezelésére (kis- és nagykereskedelmi), feldolgozására, számlázására, telefonos, email-es ügyfélszolgálatra szeretnénk megtalálni férfi csapattagunkat, aki jó kommunikációval rendelkezi...máj. 28.
-
Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)máj. 28.
-
- Különféle dokumentumok előállítása a gyártáshoz kapcsolódóan az üzem részére, - termékek végdokumentálása, - kapcsolattartás a cégen belüli társosztályokkal, külső partnerekkel, beszállítókkal.máj. 25.
-
Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...máj. 22.
-
Napelemek kivitelezésével foglalkozó, Nyíregyházi cégünk keresi leendő, irodai munkatársát a napi adminisztrációs feladatok és egyéb, a cég működéséhez kapcsolatos feladatok ellátására, hosszú távra!! Ha szeretnél egy fiatalos, pörgős csapatban dolgozni, ez a Te lehetőséged! Font...máj. 17.
-
Uniós, kormányzati és leader pályázatok szakmai menedzselése ügyfelek részére Pályázat figyelés Utókövetési adminisztráció elvégézése Pénzügyi lezárásmáj. 16.
-
Fogyasztókkal történő gyors és hatékony kapcsolattartás, majd személyes látogatás és segítségnyújtás Magyarország meghatározott területén, megyéjében. Füstmentes termékeinket használó fogyasztók teljes körű, magas minőségű tájékoztatása, kérdéseinek megválaszolása, termékhasznála...máj. 15.