Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Pest megyében

62 db találat
Szűrés
  • Az adott részleg látványtervezési munkájának magas színvonalon való megvalósítása, koordinálása a  termékek kihelyezése által, az eladótérben meghatározott VM standardok alapján. Pontosan ismerni és alkalmazni a divatirányzatokat, trendeket, időszakosan elemezni a konkurenciát Ár...
    ma 16:00
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    máj. 05.
  • Szállítási ügyintéző Karriertipp!

    2440 Százhalombatta
    Menetlevelek ellenőrzése, feldolgozása Számlázás Teljesítésigazolások összeállítása, partnerekkel történő egyeztetések Partnerekkel történő folyamatos telefonos kapcsolattartás Személyi állomány (autóbuszvezetők) adminisztrációjával kapcsolatos feladatok Havi vezénylések összeáll...
    máj. 04.
  • Vevői érdeklődések nyomon követése: telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon rendelések felvétele és vállalat...
    máj. 04.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    máj. 04.
  • Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.
    Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    máj. 04.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    máj. 03.
  • Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.
    Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    máj. 03.
  •                             - Megrendelések feldolgozása, követése                             - Rendelési folyamatok optimalizálása                             - Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a társosztályokkal                               (telefonon és e-mailben is)       ...
    máj. 03.
  • Gyógyszer-nagykereskedelmi tevékenység minőségbiztosítási rendszerének fenntartása és támogatása (működési engedélyek nyilvántartása, hűtött tárolást igénylő gyógyszerek kezelése, szállítmányok érkeztetése, hőmérséklet-adatrögzítők és dokumentáció kezelése, mintavétel és alaki vi...
    máj. 03.
  • Vevői megrendelések kezelése Bejövő számlák feldolgozása, adminisztrációja Bejáró vevők kiszolgálása Bejövő hívások kezelése Vásárlókkal való kapcsolattartás
    máj. 02.
  • Te leszel az első, akivel kapcsolatba kerül partnerünk, amikor felkeres bennünket, így kiemelt feladatod lesz: az ügyfél fogadása cégünk megfelelő képviselete beérkező hívások, megkeresések kezelése tárgyaló megbeszélésekre való felkészítése céges rendezvények szervezésében való...
    máj. 02.
  • Dokumentumok előkészítése, szerkesztése Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése Házi pénztár kezelése Munkaügyi feladatok napi szintű ellátása Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (számlák előkészítése, kintlévőségek nyilvántartása)...
    ápr. 30.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 30.
  • Járatelszámolás és számlázás a vállalatirányítási rendszerben, Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása, Egyedi elszámolások készítése, egyéb számlák ellenőrzése, Riportok, kimutatások, statisztikák készítése, Gépjárművezetőkkel való kapcsolattartás,...
    ápr. 30.
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatainak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcso...
    ápr. 30.
  • - Adminisztráció
    ápr. 30.
  • -beérkező rendelések rögzítése,feldolgozása -bejövő e-mailek kezelése
    ápr. 27.
  • Személyi asszisztens

    Rugalmas - Budapest, Hajdú-Bihar megye, Pest megye
    Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...
    ápr. 26.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim