Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Pest megyében

73 db találat
Szűrés
  • Biztosítja a folyamatos munkavégzéshez szükséges feltételeket mind az épület, mind az azt kiszolgáló, illetve a vállalat termelőtevékenységét biztosító berendezések, felszerelések tekintetében. Beszerzi a kiszedési munkavégzéshez szükséges csomagoló és segédanyagokat, folyamatosa...
    máj. 10.
  • Irodai értékesítési asszisztens

    2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca 2434.
    - értékesítési feladatok ellátása - bejövő-kimenő telefonhívások lebonyolítása - email-ek kezelése - adminisztratív feladatok ellátása - készletezés - pénzügyi, számlázási feladatok ellátása - kapcsolattartás a megrendelőkkel  
    máj. 14.
  • Ügyfél tájékoztatása telefonon, e-mailben a mérőcserékkel kapcsolatos információkról Mérőcserére időpont egyeztetés, időpont módosítás az ügyféllel Az ügyféllel leegyeztetett időpontok rögzítése a naptárba a szerelő kollégák részére Reklamációk és panaszok kezelése Számlák és mun...
    máj. 14.
  • Telefonhívások kezdeményezése és adminisztrálása potenciális ügyfelek megtalálása érdekében Sales-es kollégák munkájának segítése Általános irodai adminisztratív feladatok ellátása
    máj. 14.
  • műszaki tevékenységhez szükséges műszaki adminisztrációs feladatok elvégzése, műszaki munkatársak támogatása, projektekhez kapcsolódó adminisztrációjának teljeskörű kezelése, alvállalkozói szerződések műszaki részének előkészítésében való admin. közreműködés, elszámoláshoz szüks...
    máj. 13.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Irodai teendők elvégzése Áruk fogadása és küldése Egyéb, a vezető által kijelölt feladatok ellátása
    máj. 13.
  • As a communication specialist, drive and execute the EMEA Distribution Operations communication strategy using various communication mediums ensuring consistency of message and style. Help improve employee communication effectiveness. Support the Sr Director, EMEA Distribution Op...
    máj. 13.
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    máj. 13.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése Árajánlatok készítésének támog...
    máj. 12.
  • Partnerek által kivitelezett beszerzések nyomonkövetése, illetve támogatása Árajánlatok, rendelések készítése Bevételezés, számlázás Garancia, visszáru kezelése Ügyfelekkel/Vásárlókkal való kapcsolattartás Beszállító partnerekkel/kapcsolattartókkal való kommunikálás írásban és sz...
    máj. 12.
  • árajánlatok kidolgozása, nyomonkövetése, telefonos egyeztetés az ajánlatkérővel, árajánlatok bekérése beszállító partnereinktől, szoros együttműködés a logisztikával, gyártással, pénzüggyel.
    máj. 12.
  • Belső megrendelések alapján a javítási munkák megszervezése Szakemberek napi feladat leosztásának elkészítése Változás kezelés a napi prioritások alakulásával Együttműködés a társosztályokkal (pl. raktár, géptervezés) Gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok adminisztrációja...
    máj. 12.
  • egyes beszállítások kezelése, adminisztrációja kiscsomagos kiszállítások adminisztrációja raktári csapat támogatása megrendelések kezelése, adminisztrációja belföldi ügyfélszolgálat támogatása kapcsolattartás belső csapatainkkal, belföldi ügyfelekkel és fuvarozókkal...
    máj. 12.
  • Szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni? Szeretnéd a magas szintű angol tudásodat hasznosítani? Akkor gyere és legyél csapatunk tagja.  Mi lesz a feladatod?  Angol és magyar nyelven kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi partnereivel Beérkező rendelések összefog...
    máj. 11.
  • Adminisztratív terület irányítása, szervezése, Adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, Ügyvezető igazgató, továbbá a kereskedelmi és marketing vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása Egyéb szervezési, kapcsolattartói,...
    máj. 11.
  • Beérkező számlák formai és tartalmi ellenőrzése, Dokumentumok előkészítése könyvelésre Analitikák és egyéb kimutatások készítése Számlázás Fuvarokmányok feldolgozása Házipénztár működtetése
    máj. 11.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    máj. 11.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim