Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asistant állások Pest megyében (adminisztráció, asszisztens, irodai munka)
11 db találat
Szűrés
-
Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...ápr. 24.
-
adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítéseápr. 24.
-
KEY ACCOUNT MANAGER ASSZISZTENS-t keresünk! Egy izgalmas, lendületes és egyedülálló munkakör mely nem korlátozódik egy hagyományos funkcionális területre. Itt nyomonkövetheted a teljes termékciklust! Felelsz majd a termékportfólió beszerzéséért, az optimális készlet kezelésért,...ápr. 24.
-
Szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni? Szeretnéd a magas szintű angol tudásodat hasznosítani? Akkor gyere és legyél csapatunk tagja. Mi lesz a feladatod? Angol és magyar nyelven kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi partnereivel Beérkező rendelések összefog...ápr. 23.
-
Kiemelten a megrendelt termékek összeszedése, csomagolása, majd szállító partnereinknek átadása a fő feladat! Beérkező rendelések feldolgozása Kapcsolattartás a megrendelőkkel, beszállítókkal Számlák, szállítólevelek kiállítása Garanciális ügyintézés Beszerzéssel kapcsolatos fela...ápr. 22.
-
egyes beszállítások kezelése, adminisztrációja kiscsomagos kiszállítások adminisztrációja raktári csapat támogatása megrendelések kezelése, adminisztrációja belföldi ügyfélszolgálat támogatása kapcsolattartás belső csapatainkkal, belföldi ügyfelekkel és fuvarozókkal...ápr. 25.
-
Bérszámfejtéshez szükséges adatok összegyűjtése, a bérszámfejtés felé történő adatszolgáltatás időbeli biztosítása HR adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása, beleértve a személyi anyagok hatékony kezelését; Aktív részvétel a HR folyamatokban, ideértve a toborzási és kivál...ápr. 20.
-
titkárnői feladatok ellátása (telefon kezelése, kimenő- bejövő posta) beléptető rendszer kezelése, vendégek fogadása pénzügyi és értékesítési bizonylatok adminisztrációja MUNKAIDŐ: Hétfő-csütörtök: 07:30 - 16:30-ig Péntek: 07:30 - 13:30-ig A munkakör jelenléti munkav...ápr. 17.
-
; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési munkatárs... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Sales Representative; Administration...tegnap 19:40
-
marketing ügyintéző -Irodai , adminisztrátori feladatok-Számlák kezelése-Megrendelések rögzítése... megírása-Facebook, Instagram posztok, hirdetések kezelése-Online marketinges feladatok adminisztrációja... ; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Titkárnő, Titkár; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full... time work; Part-time work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Secretary...ápr. 19.
-
. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztráció vezető; Pénzügyi, Gazdasági igazgató... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Cégvezetés, Menedzsment; Angol; junior; Általános munkarend...ápr. 23.