Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Pest megyében főiskolai végzettséggel

22 db találat
Szűrés
  • Az adott részleg látványtervezési munkájának magas színvonalon való megvalósítása, koordinálása a  termékek kihelyezése által, az eladótérben meghatározott VM standardok alapján. Pontosan ismerni és alkalmazni a divatirányzatokat, trendeket, időszakosan elemezni a konkurenciát Ár...
    máj. 11.
  • Biztosítja a folyamatos munkavégzéshez szükséges feltételeket mind az épület, mind az azt kiszolgáló, illetve a vállalat termelőtevékenységét biztosító berendezések, felszerelések tekintetében. Beszerzi a kiszedési munkavégzéshez szükséges csomagoló és segédanyagokat, folyamatosa...
    máj. 10.
  • bejövő, kimenő posta iktatása, irodaszer rendelés, kereskedelmi megrendelések feldolgozása, szerződések előkészítése, beszállítói-, alvállalkozói számlák ellenőrzése, rögzítése, szállítólevelek, számlák egyéb dokumentumok rögzítése, kezelése, rendszerezése, megrendelések és száll...
    tegnap 14:30
  • Főbb feladatok, munkák: adatbázisok, nyilvántartások frissítése számlázás munkarendek koordinálásának segítése bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása munkalapok és rendelések feldolgozása leltározási/raktározási felad...
    tegnap 12:10
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    máj. 11.
  • Külföldi partnereinkkel, vevőinkkel történő kapcsolattartás Ajánlatok készítése, nyomon követése Megrendelésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Számlázással kapcsolatos teendők Az árubeérkezések és kiszállítások nyomon követése Reklamációk kezelése; Együttműködés társosztály...
    máj. 10.
  • Ügyviteli adminisztrációban való részvétel Postázandó küldemények, csomagok előkészítése, szállítás megrendelése Bejövő küldemények átvétele Recepciós feladatok, vendégek fogadása Telefonos ügyfélszolgálat Az iroda napi működésében való tevékeny részvétel...
    máj. 10.
  • napi szintű energetikai kimutatások készítése: fogyasztási adatok, áradatok, költség-árbevétel, stb. energetikai adatbázisok, nyilvántartások vezetése karbantartások nyilvántartása, időzítése, rögzítése üzemeltetési szerződések nyilvántartása szolgáltatási szerződések kezelése be...
    máj. 10.
  • Kereskedelmi-project menedzser Karriertipp!

    2233 Ecser, Rákóczi utca 58-62.
    - árajánlatok készítése - megrendelések összeállítása, kezelése - projectek nyomonkövetése - kapcsolattartás a társosztályokkal - nyilvántartások készítése - elszámolások készítése
    máj. 09.
  • szállítólevelek és számlák kiállítása és nyilvántartása, árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé, megrendelések ügyintézése és nyilvántartása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, vezető utasításainak elvégzése.
    máj. 09.
  • Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...
    máj. 08.
  • Gyártás koordinátor

    2700 Cegléd, Ipartelepi út
    Termelési terv készítése Termelés teljes dokumentációjának kezelése, kitöltés kontrollingja, feldolgozása SAP rendszerben Beszerzés gyártási terv alapján, árajánlatok bekérése, kapcsolattartás a beszállítókkal A megrendelések rögzítése SAP-ban, a visszaigazolások és árubeérkezése...
    máj. 08.
  • Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása  Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak  Forgalmi jelentések készítése  Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátása 
    máj. 07.
  • As a communication specialist, drive and execute the EMEA Distribution Operations communication strategy using various communication mediums ensuring consistency of message and style. Help improve employee communication effectiveness. Support the Sr Director, EMEA Distribution Op...
    máj. 07.
  • Szakmai vezetői asszisztens (villamosipar)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Pest megye
    Kapcsolattartás a vezető és az adminisztráció között. A vezető által hozott új projektek koordinálása, folyamatos információcsere a Megrendelőkkel. Kiadott ajánlatok véglegesítése, azok továbbítása az adminisztrátorok felé, a szerződések utánkövetése. A munka végeztével a teljesí...
    máj. 06.
  • Vevői érdeklődések nyomon követése: telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon rendelések felvétele és vállalat...
    máj. 04.
  • Járatelszámolás és számlázás a vállalatirányítási rendszerben, Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása, Egyedi elszámolások készítése, egyéb számlák ellenőrzése, Riportok, kimutatások, statisztikák készítése, Gépjárművezetőkkel való kapcsolattartás,...
    ápr. 30.
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatainak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcso...
    ápr. 30.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim