Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Pest megyében 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Segítesz a vásárlóknak, hogy jobb gazdikká váljanak Rajtad múlik, hogy a planogramok naprakészek legyenek, hogy a bolt tiszta, rendezett és jól feltöltött legyen Kitűzöd a célokat, feladatokat a munkatársaidnak és motiválod őket A pénzügyi folyamatokat irányítod, az esti zárást...ápr. 29.
-
- Kapcsolattartás a vámhivatallal, ügyfelekkel, társosztályokkal - A vámügyintézéssel járó adminisztráció ellátása - Dokumentumok archiválása - Vámdokumentáció ellenőrzése, vámokmányok kezelése, nyilvántartása - Ügyfelek kiértesítése a szállítmány beérkezéséről, jövőbeni megérkez...Friss
-
Belső megrendelések alapján a javítási munkák megszervezése Szakemberek napi feladat leosztásának elkészítése Változás kezelés a napi prioritások alakulásával Együttműködés a társosztályokkal (pl. raktár, géptervezés) Gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok adminisztrációja...ma 14:25
-
Your tasks: Support daily operation of department and department leader Management of department leader's calendar, organization of meetings and workshops, preparation of agendas Preparation of visits, participation and support follow-ups Organization and accounting of business t...tegnap 21:25
-
Képzések, csapatépítők szervezésében való aktív segítség nyújtás Képzés-fejlesztési rendszerben való adminisztratív feladatok ellátása E-learning tananyagok készítésében való aktív támogatás Nemzetközi HR projektekben való aktív részvétel HR osztályvezető munkájának támogatása sz...tegnap 13:00
-
Answering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...tegnap 10:40
-
a járműműszaki végrehajtási tevékenységek, üzemeltetés, karbantartás, javítás, felújítás, gyártás ellenőrzési tevékenységben való részvétel; beszerzési tevékenység végrehajtása és ellenőrzése; üzemeltetői szintű költség-, bér- és létszámgazdálkodáshoz adatszolgáltatás, munkaerő f...máj. 03.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésemáj. 02.