Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Pest megyében 1-3 év tapasztalattal
10 db találat
Szűrés
-
Segítesz a vásárlóknak, hogy jobb gazdikká váljanak Rajtad múlik, hogy a planogramok naprakészek legyenek, hogy a bolt tiszta, rendezett és jól feltöltött legyen Kitűzöd a célokat, feladatokat a munkatársaidnak és motiválod őket A pénzügyi folyamatokat irányítod, az esti zárást...ápr. 29.
-
egyes beszállítások kezelése, adminisztrációja kiscsomagos kiszállítások adminisztrációja raktári csapat támogatása megrendelések kezelése, adminisztrációja belföldi ügyfélszolgálat támogatása kapcsolattartás belső csapatainkkal, belföldi ügyfelekkel és fuvarozókkal...tegnap 13:20
-
Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...tegnap 08:20
-
Szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni? Szeretnéd a magas szintű angol tudásodat hasznosítani? Akkor gyere és legyél csapatunk tagja. Mi lesz a feladatod? Angol és magyar nyelven kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi partnereivel Beérkező rendelések összefog...ápr. 29.
-
ápr. 29.
-
Az EU egész területén működő, több európai országban képviselettel rendelkező nemzetközi cég magyarországi központja néhány éves tapasztalattal rendelkező, ambiciózus, angolul tárgyalóképes pénzügyi menedzsert keres Pest megyei (Bp-től 20 km-re fekvő) irodájába. Az új kolléga fel...ápr. 28.
-
Kiemelten a megrendelt termékek összeszedése, csomagolása, majd szállító partnereinknek átadása a fő feladat! Beérkező rendelések feldolgozása Kapcsolattartás a megrendelőkkel, beszállítókkal Számlák, szállítólevelek kiállítása Garanciális ügyintézés Beszerzéssel kapcsolatos fela...ápr. 22.
-
Bérszámfejtéshez szükséges adatok összegyűjtése, a bérszámfejtés felé történő adatszolgáltatás időbeli biztosítása HR adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása, beleértve a személyi anyagok hatékony kezelését; Aktív részvétel a HR folyamatokban, ideértve a toborzási és kivál...ápr. 20.
-
-Irodai , adminisztrátori feladatok -Számlák kezelése -Megrendelések rögzítése, nyomonkövetése -Kollégák munkájának támogatása -Weboldal tartalom feltöltés, frissítés, szövegek megírása -Facebook, Instagram posztok, hirdetések kezelése -Online marketinges feladatok adminisztráció...ápr. 19.
-
titkárnői feladatok ellátása (telefon kezelése, kimenő- bejövő posta) beléptető rendszer kezelése, vendégek fogadása pénzügyi és értékesítési bizonylatok adminisztrációja MUNKAIDŐ: Hétfő-csütörtök: 07:30 - 16:30-ig Péntek: 07:30 - 13:30-ig A munkakör jelenléti munkav...ápr. 17.