Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Pest megyében

30 db találat
Szűrés
  • Az adott részleg látványtervezési munkájának magas színvonalon való megvalósítása, koordinálása a  termékek kihelyezése által, az eladótérben meghatározott VM standardok alapján. Pontosan ismerni és alkalmazni a divatirányzatokat, trendeket, időszakosan elemezni a konkurenciát Ár...
    máj. 05.
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    tegnap 12:17
  • Import beszállítóktól vevői igények alapján mintakérések és árkérések, mintacsomagok intézése, minták árazása, kiválasztott termékek fényképezése, Excel táblákba és saját rendszerünkbe termék fotóinak és adatbázisainak gépre vitele, vevői rendelések összesítése, vevői rendelések...
    tegnap 18:45
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    tegnap 15:20
  • Irodavezető

    2336 Dunavarsány, Bánki Donát utca 6.
    - Bejelentéshez szükséges anyagok összeállítása a könyvelő részére: munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók. - Jelenléti ívek ellenőrzése, munkaidő projektenkénti felosztása. - Bérelszámolások ellenőrzése, szabadságok kivételének ellenőrzése, koordinálása. - Beérkező-...
    tegnap 13:10
  • Pénzügyi asszisztens

    2092 Budakeszi, Vincellér utca 2.
    Költségszámlák rögzítése Vevői számlák kiállítása könyvelési anyagok előkészítése (szkennelés, fénymásolás, iktatás) Céges bankszámlák kezelése, átutalások indítása Ügyfélfogadás, csomag átvétel Irodai beszerzések intézése Jelenléti ívek vezetése...
    tegnap 09:45
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás) Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás) Ba...
    máj. 09.
  • Változatos munkakörbe, budaörsi logisztikai központunkba (Budaörs, Gyár u. 2.) keressük azt a munkájára igényes, precíz, pontos, akár pályakezdő kollégánkat, aki örömmel munkatársunk lenne és még a saját ötleteit is megvalósítaná
    máj. 09.
  • Ügyfél tájékoztatása telefonon, e-mailben a mérőcserékkel kapcsolatos információkról Mérőcserére időpont egyeztetés, időpont módosítás az ügyféllel Az ügyféllel leegyeztetett időpontok rögzítése a naptárba a szerelő kollégák részére Reklamációk és panaszok kezelése Számlák és mun...
    máj. 09.
  • Külföldi partnerekkel kapcsolattartás Import árubeszerzés, reklamációkezelés, export ügyintézés és/vagy Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Készletek folyamatos figyelése, rendelések bonyolítása Elemző táblázatok, kalkulációk, árajánlatok ké...
    máj. 09.
  • Adatok lekérése a belső rendszerből, továbbítás e-mailen keresztül a kollégáknak, Excel táblázat feltöltése emailben érkező adatok alapján, Excelben kimutatások készítése, Beérkező számlák rögzítése, ellenőrzése, Számlák kiállítása, kiküldése emailben, pénzügyi kintlévőség kezelé...
    máj. 07.
  • Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása  Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak  Forgalmi jelentések készítése  Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátása 
    máj. 07.
  • Irodavezető

    2030 Érd, Diósdi út 43.
    Ratskóbau Kft. keres Irodavezető munkatársat teljes munkaidőre felelősségteljes, önálló munkavégzésre képes munkatársat. Feladatok: e-mailes és telefonos kapcsolattartás, beérkező e-mailek folyamatos figyelése beérkező és kimenő számlák nyilvántartása kapcsolattartás könyvelővel,...
    máj. 07.
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    máj. 07.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése Árajánlatok készítésének támog...
    máj. 06.
  • árajánlatok kidolgozása, nyomonkövetése, telefonos egyeztetés az ajánlatkérővel, árajánlatok bekérése beszállító partnereinktől, szoros együttműködés a logisztikával, gyártással, pénzüggyel.
    máj. 06.
  • Adminisztratív terület irányítása, szervezése, Adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, Ügyvezető igazgató, továbbá a kereskedelmi és marketing vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása Egyéb szervezési, kapcsolattartói,...
    máj. 05.
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    máj. 05.
  • Kereskedelmi asszisztens

    2040 Budaörs, Építők útja 2-4.
    Budaörsi bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt  árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesí...
    máj. 05.
  • Vevői érdeklődések nyomon követése: telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon rendelések felvétele és vállalat...
    máj. 04.
  • Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.
    Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    máj. 04.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim