Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, alkalmazotti jogviszony munkák Nagytarcsán
11 db találat
Szűrés
-
Az adott részleg látványtervezési munkájának magas színvonalon való megvalósítása, koordinálása a termékek kihelyezése által, az eladótérben meghatározott VM standardok alapján. Pontosan ismerni és alkalmazni a divatirányzatokat, trendeket, időszakosan elemezni a konkurenciát Ár...máj. 11.
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózástegnap 15:25
-
Oktatásra jelentkezők adminisztrációja, online rendszer kezelése, oktatásra jelentkezések nyilvántartása. Raktárkészlet felügyelete, rendelések online leadása. Kimenő számlák kiállítása, raktárkezelő program kezelése. Dokumentumok kezelés, nyilvántartása, rendszerezése. Kapcsolat...tegnap 12:51
-
Laboratóriumi mintákkal kapcsolatos adminisztratív feladatok szakszerű elvégzése Részvétel az eredmények kezelésében és a leletek kiadásában Kapcsolattartás a beküldőkkel, páciensekkel, hozzátartozókkaltegnap 15:45
-
Szállítólevelek raktári rendszerünkbe (WAMAS) történő rögzítése Vásárlói rendelések dokumentálása Beérkező levelek feldolgozása Raktári és vásárlói reklamációk nyomonkövetése Kapcsolattartás áruházainkkal, beszállító partnereinkkel (magyar és német nyelven)...tegnap 14:30
-
Vezetők munkájának szervezése, adminisztratív segítsége továbbá: központi e-mail címre érkező levelek iktatása, telefonok fogadása posta kezelése számlázás, költségszámlák iktatása, könyvelése dokumentáció kezelése, rendezése gépkocsik karbantartásának szervezése vendégek fogadás...máj. 12.
-
Horvát nyelvű weboldal megjelenésének menedzselése, tartalmi és funkcionális működésének biztosítása Új termék-feltöltés, termékleírások szerkesztése, folyamatának lekövetése, ellenőrzése Telefonon, e-mailben érkező érdeklődések kezelése, ügyfelek tájékoztatása...máj. 10.
-
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...máj. 08.
-
Adatok lekérése a belső rendszerből, továbbítás e-mailen keresztül a kollégáknak, Excel táblázat feltöltése emailben érkező adatok alapján, Excelben kimutatások készítése, Beérkező számlák rögzítése, ellenőrzése, Számlák kiállítása, kiküldése emailben, pénzügyi kintlévőség kezelé...máj. 07.
-
Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)máj. 06.
-
Dokumentumok előkészítése, szerkesztése Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése Házi pénztár kezelése Munkaügyi feladatok napi szintű ellátása Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (számlák előkészítése, kintlévőségek nyilvántartása)...ápr. 30.