Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Komárom-Esztergom megyében 3-5 év tapasztalattal

13 db találat
Szűrés
  • Beszerzések teljeskörű megvalósítása (igényfelmérés, ajánlatkérés, ajánlattételek folyamatának irányítása, időben koordinálása, szerződéskötés) Kapcsolattartás a beszállítókkal Beérkező számlák ellenőrzése, vállalati rendszerben való rögzítése Havi zárásban való aktív részvétel H...
    tegnap 08:15
  • Teljeskörű adminisztráció (időpontok egyeztetése, naptárak kezelése és prezentáció készítés, riportok és kimutatások elkészítése) Vevői érdeklődések kezelése telefonon, e-mailben és személyesen Kereskedelmi/értékesítéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése A kereskedelmi/értékesít...
    máj. 14.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    máj. 14.
  • Tanúsítási rendszerekhez tartozó adminisztráció vezetése Aktív részvétel a tanúsító auditokra való felkészülésben Kapcsolattartás a hatóságokkal Jelentések pontos, határidőre történő elkészítése és leadása Jelölés ellenőrzés, csomagolás tervezés Saját márkás termékek koordinálása...
    máj. 14.
  • baromfi keltető tojás termelés, valamint napos csibe keltetés irányításában való részvétel napos baromfi értékesítési dokumentációinak összeállításában való részvétel termelési adatok rögzítése, nyilvántartások kezelése, kimutatások készítése logisztikai szervezésben való részvét...
    máj. 14.
  • A Vállalat dorogi székhelyére érkező vendég- és partnerforgalom koordinálása, recepciós feladatok ellátása Tárgyalók előkészítése, foglalása, rendben tartása E-mailek, telefonhívások kezelése Társaság részére érkező és feladásra váró levelek és küldemények kezelése Rendezvények s...
    máj. 13.
  • Őrzött abroncsáru bevétel – kiadás dokumentáció vezetése és adminisztrációja Fuvarok és posta teljes ügymenetének adminisztrációja, ügyintézése Beérkező áru kezelésének adminisztrációja (beérkező szállítólevelek, számlák rögzítése) Kimenő számlák kezelése Export-import áruk és vi...
    máj. 13.
  • Az ügyvezető igazgató munkájának segítése, kiszolgálása, HR feladatokban való aktív részvétel Az ügyvezető ügyfeleinek, vendégeinek fogadása, Az ügyvezetéshez beérkező és kimenő dokumentumok gyűjtése rendszerezése, aláírásra történő előkészítése, Vezetői értekezletek...
    máj. 11.
  • Irodai adminisztrátor

    2800 Tatabánya, Fürdő utca 55.
    Általános adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Rendelések rögzítése, nyomon követése Számlák kiállítása Készpénzkezelés
    máj. 08.
  • Raktárkezelő rendszer üzemeltetése Áruátvétel és kiadás és ezek dokumentálása Készletellenőrzés, leltározás Raktári dokumentáció (CMR, szállítólevelek szakszerű kitöltése, EKAER rendszer használata)
    máj. 07.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim