Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Kecskeméten 5-10 év tapasztalattal

12 db találat
Szűrés
  • Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Toborzás-kiválasztási folyamattal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Egyszerűsített foglalkoztatáshoz dokumentumok elkészítése Postázás, könyvelési anyagok elvitele  Irodaszerek megrendelése
    máj. 09.
  • Szakági építésvezetőként változatos, nagy kihívást jelentő építési projektek megvalósításán fog dolgozni, a műszaki team tagjaként. Tennivalók: alvállalkozók, beszállítók kiválasztása, versenyeztetés, szerződéskötések előkészítése munkák elindítása, folyamatos nyomonkövetése, alv...
    máj. 08.
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    máj. 08.
  • Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...
    máj. 07.
  • Részvétel a marketing, média és PR stratégiák tervezésében és fejlesztésében; Különböző marketinganyagok és tartalmak előkészítése, mint például prezentációk, sales anyagok, blogbejegyzések, sajtóközlemények és közösségi médiás bejegyzések; Szoros együttműködés a grafikusokkal és...
    máj. 07.
  • A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...
    máj. 06.
  • A marketing-, a kommunikációs- és a rendezvényszervezési osztály adminisztrációs feladatainak elvégzése, a három terület adminisztratív és operatív támogatása: szponzori vállalások teljesítésében való közreműködés alvállalkozó partnerekkel való kapcsolattartás árajánlatkérések, m...
    máj. 05.
  • Közüzemi adatok feltüntetése helyszíni fotókon Közüzemi rajzok beszerzése Helyszíni felmérés után történő adatok feldolgozása excel és saját adatbázis használatának segítségével Részvétel pontfelhő adatok feldolgozásában és kiértékelésében; Street view – és terepen készült fotók...
    máj. 02.
  • Feladatod lesz az új ügyfelek megszerzése és vállalat szolgáltatásainak bemutatása a potenciális ügyfeleknek. Bekapcsolódsz az ügyfelekkel való kapcsolattartásba, írásban és online meetingeken keresztül, angol és magyar nyelven. Teendőid közé fog tartozni az ügyfélkérdések megvál...
    ápr. 30.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    ápr. 30.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim